امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۱۰
کد خبر : 16712
چاپ خبر :
فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی گلپایگان

فراخوانی مرحله چهارم گردان بیت المقدس حوزه شهید مدنی گلپایگان در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قواست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سروان مهدی سروری فرمانده حوزه شهید مدنی شهرستان گلپایگان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری(ع) و فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی، در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار داشت:در راستای تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و  به منظور حفظ انسجام و آمادگی و بالابردن توان رزمی نیروهای بسیجی گردان بیت المقدس حوزه شهید مدنی گلپایگان، امروز چهارمین مرحله فراخوانی این گردان  در سالجاری ، انجام گرفت.

 

مهدی سروری

سروان مهدی سروری فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان

وی بیان کرد:از آنجا که توصیه مقام معظم رهبری به جوانان، قدم برداشتن در راستای تحصیل و تهذیب و ورزش می باشد،امروز در سالن ورزشی شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ، عزیزان بسیجی گردان را فراخوان نمودیم و طی چهار مرحله ،توان جسمانی این عزیزان را خواهیم سنجید.

سروری با بیان این که در این آزمون هم مباحث فرهنگی و در راس آن مباحث ورزشی را انجاهیم خواهیم داد افزود:این برنامه در ادامه حضور نیروهای بسیجی در سالنهای ورزشی صالحین در طول سال می باشد.

bayan-news (12)

سروان محمد علی اعظمی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان

 

سروان محمد علی اعظمی مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان هم در ادامه این مصاحبه بیان نمود:در آستانه سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، به منظور حفظ آمادگی جسمانی اعضای گردان و در جهت حفظ و انسجام و بالابردن توان رزمی گردان، این فراخوانی در سالن شهدای بسیج شهدای بسیج شهرستان گلپایگان انجام گرفت.

وی افزود: تست ورزشی اعضای گردان پس از انجام معاینات پزشکی توسط پزشک مربوطه و اطمینان از سلامتی کامل آنان در چهار آیتم ، دوی 1600 متر، دوی 60 متر استقامت، شنای رو شکم و دراز و نشست انجام خواهد گرفت.

اعظمی در خاتمه افزود: ان شا الله بتوانیم ضمن حفظ و انسجام و پویا نمودن گردان ،در ماموریتهای مختلف از نیروهای گردان استفاده نماییم.

 

 

55

bayan-news (1)

bayan-news (2)

bayan-news (3)

bayan-news (4)

bayan-news (5)

bayan-news (6)

bayan-news (7)

bayan-news (8)

bayan-news (9)

bayan-news (10)

bayan-news (14)

bayan-news (15)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. نکونام گفت:

    سلام. خداقوت بسیجیان سلحشور. دست حق به همراهتان

  2. محمد امین گفت:

    احسنت بر بسیجیان بصیر و مومن

دیدگاه شما

تبلیغات