امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۱/۰۵
کد خبر : 16392
چاپ خبر :
فرماندار شهرستان گلپایگان

بهره برداری از 41 پروژه عمرانی، آموزشی،صنعتی،فرهنگی،خدماتی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه ضمن محکوم نمودن توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)  و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جهت برگزاری مراسم دهه فجر امسال 19 کمیته در سطح شهرستان تشکیل شده است .
وی بیان کرد: در این کمیته ها 52 برنامه ، ویژه دهه  فجر پیش بینی گردیده است و در اجرای برنامه های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، کیفیت این برنامه ها در اولویت قرار دارد و در این ایام روزانه یک برنامه به صورت شاخص برگزار خواهد شد.
فراست ادامه داد :برنامه های دهه مبارکه فجر همزمان با سراسر کشور از روز دوازدهم بهمن ماه با گلباران تمثال مبارک امام راحل آغاز خواهد شد و زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود امام در مدارس شهرستان  به صدا درخواهد آمد.
فرماندار گلپایگان با بیان اینکه، 41 پروژه عمرانی، آموزشی،صنعتی،فرهنگی،خدماتی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها ،اعتباری بالغ بر 147 میلیارد تومان هزینه گردیده که از این مبلغ 56 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از بخش خصوصی تامین شده است.
وی دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری  36 جشن توسط مساجد و نهادهای مردمی  به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعزام تیم بهداشتی و درمانی به روستاها و مناطق محروم و درمان رایگان روستائیان ،همایش تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی باحضور سخنرانان کشوری از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان نمود.
فراست در خاتمه افزود :یکی از ویژگیهای انقلاب اسلامی ،مردمی بودن آن است و مردم از ابتدا همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشته  و به اصل نظام پایبند می باشند و در راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور خود بار دیگر  پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهند داد.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات