امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۶
کد خبر : 15981
چاپ خبر :
امام جمعه شهرستان گلپایگان

استکبار منتسب کردن داعش به مسلمانان را،وسیله اهانت به پیامبر اسلام قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت السلام محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی گلپایگان برگزار گردید، اظهارداشت:یکی از راهکارهای رسیدن به تقوا برای جوانان ازدواج به موقع و طبق دستورات اسلام می باشد وآنچه که امروزه به مانند ویروس تمام کشورها را مبتلا نمود و کشورما نیز ازاین آسیب ایمن نمانده است ؛مسئله فساد و بی بند وباری است و متاسفانه فضای جامعه به این ویروس آلوده گشته است .

وی افزود: یکی از راهکارهای نجات جوانان از آسیب های اجتماعی ؛فراهم نمودن زمینه ازدواج به هنگام وآسان برای جوانان می باشد وما باید در زمینه ازدواج مشوق جوانان باشیم و مسئله ازدواج را برای آنان آسان کنیم و در این زمینه مسئولین و مردم در کنار یکدیگر باید تلاش نمایند.

اسماعیلی بیان داشت: متاسفانه در برخی از موارد شاهد می باشیم که قبح گناه در خانواده ها از بین رفته است و بسیاری از خانواده ها در مسئله کنترل جوانان در زمینه های اخلاقی آنان دچار آسیب می باشند وبه جای برخورد با دختر ویا پسری که خطا کرده ،آنها را آزاد میگذارند و هنگامی که مراجع قضایی و نیروی انتظامی آنها را گناه و فساد اخلاقی فرزاندانشان مطلع می گرداند و تقاضای برخورد و رسیدگی بیشتر والدین با فرزاندانشان را دارد بجای همکاری با مراجع قانونی و ذیربط در مقابل آنان  موضع گیری نموده و عکس العمل منفی نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان در ادامه اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش که ، خود کشورهای اروپایی و فرانسویها تربیت کرده و در عراق و سوریه دست به جنایات بیشماری زدند امروز به سمت فرانسه برگشتند و جنایاتی برضد انسانیت مرتکب شدند .داعش هدیه ای بود که فرانسه برای مسلمانان تهیه کرده بود امروز بلای جان خود آنها شده است.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت: پس ازآنکه داعشیها جنایاتی را درفرانسه مرتکب شدند بجای اینکه مسئولین کشور فرانسه از مردم و مسلمانان عذر خواهی کنند ، بازهم دست به فرا فکنی زدند و در یک اقدام بیشرمانه کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) را ترسیم کردند و قلب بیش از 1 میلیارد مسلمان را در تمام دنیا به درد آورند.

وی افزود: آنان که داعش را منتسب به مسلمانان کرده بودند در این اقدام خود مقابله با داعش را هدف خود قرار دادند، تا هر مسلمانی در هر کجای دنیا به دفاع از اسلام و پیامبر اکرم برخواست ، آنها را به طرفداری تروریست بودن ملقب سازند و از سنگر مقدس نماز جمعه، ترور و تروریست را در هرکجای دنیا ،چه داعشی ،تکفیری،جبهه النصره و صهیونیست را محکوم می کنیم وتروریست از نظر دولت و مکتب ما در هر جای دنیا که باشد محکوم است.
اسماعیلی اظهار داشت: ما به کشورهای فرانسه، اروپا و آمریکا با فریاد گفتیم که این اقدامات تروریستی و لشکرکشی های شما روزی شما را گرفتار خواهد نمود اما توجه ای نکردند وامروز سزای اعمال ننگین خود را میبینند.
امام جمعه گلپایگان در پایان به نشست تیم مذاکره کننده 1+5 اشاره نمود و گفت: کشورهای غربی بدانند که مسئولان ما نسبت به حقوق ملت کوتاه نخواهند آمد وما از گفتمان منطقی خود عقب نخواهیم نشست وملت ایران همواره پشتیبان تیم مذاکره کننده خواهد بود پس بهتراست سرعقل آمده و مذاکرات را بیش از این ادامه ندهند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات