امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۵
کد خبر : 15896
چاپ خبر :
‌‌فردا بعد از نماز جمعه گلپایگان برگزار می‌شود

راهپیمایی مردم گلپایگان در محکومیت و انزجار‌ توهین‌ به ساحت مقدس پیامبر (ص)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان طی بیانیه‌ای از مردم گلپایگان درخواست نمود در راهپیمایی محکومیت و انزجار‌ توهین‌ به ساحت پیامبر (ص) که فردا بعد از نماز جمعه گلپایگان برگزار می گردد شرکت نمایند.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

استکبار و فرزند نامشروع آن اسرائیل جنایتکار این بار منافع حقیر خود را در گسترش نفرت میان ملت‌ها و ادیان الهی دیده‌اند و مخدوش کردن کانون عشق و ارادت مسلمانان و آزادی‌خواهان یعنی سیمای نورانی انسان کامل حضرت محمد مصطفی‌ (ص) تنها از دست و زبانی برمی‌آید که در دشمنی با حقیقت و اخلاق به نهایت رسیده‌اند.

بار دیگر دست پلید شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی از آستین بیرون آمد و سلمان رشدی دیگری را وسیله توهین و هتک حرمت بی‌سابقه‌ای به ساحت مقدس پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد بن عبدالله‌ (ص) قرار داد و قلب جهان اسلام و همه آزاداندیشان را آزرد.

بدون تردید تبعات این توهین‌های نابخردانه دامن‌گیر سردمداران کاخ سیاه خواهد شد که نمونه‌ای از آن را در واکنش مسلمانان جهان شاهد هستیم و ان‌شاء‌الله این حرکت خودجوش تبدیل به نهضتی فراگیر علیه استکبار‌ جهانی و در راس آن آمریکا و صهیونیست خواهد شد و شتاب‌‌بخش بیداری اسلامی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان ضمن محکوم کردن این عمل شنیع از جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس دوره‌ای سازمان کنفرانس کشورهای غیر متعهد و عضو سازمان کنفرانس اسلامی خواستار طرح قانون صیانت از ادیان الهی و تعیین اشد مجازات برای توهین‌کنندگان به حریم مقدس ادیان ابراهیمی و تصویب آن در سازمان ملل است.

به این وسیله از امت حزب‌الله و مردم متدین شهرستان گلپایگان درخواست می‌شود در مراسم راهپیمایی محکوم کردن اقدام وقیحانه مزدوران استکبار جهانی در اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) فردا بعد از برپایی نماز جمعه شرکت کرده و نفرت و انزجار خود را نسبت به این عمل موهن ابراز ‌کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات