امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۳
کد خبر : 15730
چاپ خبر :
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان خبر داد

کشف و جمع آوری ۳۰۰۰ قلم‌ اقلام دارویی ٬ غذایی٬ آرایشی بهداشتی و عرقیجات تقلبی و تاریخ گذشته در گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، دکتر ناصر‌ رستمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان صبح امروز ضمن بیان توضیحاتی در خصوص طرح ضربتی بازرسی از عطاری های گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار نمود : طی بازرسیهای بعمل آمده در مورخ ۹۳/۱۰/۲۲ توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان گلپایگان، شامل کارشناسان غذا و دارو، بهداشت محیط و امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان و ماموران اماکن نیروی انتظامی از عطاری های سطح شهر ، مقادیر زیادی اقلام دارویی، غذایی، آرایشی بهداشتی و عرقیجات فاقد مجوز و تاریخ گذشته و تقلبی و همچنین متادون و داروهای غیر مجاز جمع آوری گردید.

دکتر رستمی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به وجود چنین اقلامی از شهروندان گلپایگانی درخواست نمود نسبت به سلامت خود در مصرف اقلام غذایی، بهداشتی، دارویی دقت نمایند . وجهت تهیه دارو صرفاً به داروخانه مراجعه نمایند.

رستمی در خاتمه افزود:  از شهروندان گرامی درخواست می شود در صورت مشاهده عرضه اقلام غیرمجاز و تاریخ گذشته ، مراتب را به شماره 1490 که مرکز پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد اطلاع دهند.

شبکه بهداشت - bayan-news (1)

 

لازم به ذکر است طی این بازرسی حدود 3000 قلم اقلام دارویی، غذایی، آرایشی بهداشتی و عرقیجات فاقد مجوز و تاریخ گذشته و تقلبی و همچنین متادون و داروهای غیرمجاز جمع آوری گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات