امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۲۲
کد خبر : 15668
چاپ خبر :
رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان خبر داد

اهدای یک قطعه زمین جهت ساخت پایگاه امداد جاده ای توسط خیر گلپایگانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حمید رضا کریمیان رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد : ورثه مرحوم محمد جواد غزنوی زمینی را به متراژ 800 مترمربع را در محور گلپایگان – خمین جهت ساخت پایگاه امداد جاده ای گلپایگان اهدا نموده اند.

وی با بیان اینکه اهدای این قطعه زمین توسط نماینده ورثه ، در دی ماه سال گذشته در جلسه گلریزان منتظران مهر تعهد شده بود افزود : این قطعه زمین در کنار زمین اهدایی ورثه محمد حسن غزنوی واقع شده و این دو زمین فضای مناسبی به متراژ 1700 متر مربع را برای ساخت پایگاه ایجاد نموده است .

برگزاری دوره تخصصی امداد و نجات جاده ای با حضور کارشناسان امداد و نجات

رییس جمعیت هلال احمر گلپایگان همچنین از برگزاری دوره تخصصی  امداد و نجات جاده ای  با حضور کارشناسان معاونت امداد ونجات هلال احمر استان اصفهان خبر داد و گفت: این دوره با هدف تقویت توان امدادی ، ارتقاء سطح آگاهی نجاتگران پایگاه های امداد ونجات هلال احمر گلپایگان برگزار گردید و دو نفر از مربیان خبره معاونت امداد ونجات استان اصفهان ، فنون و مهارتهای لازم و به روز تئوری و عملی امدادی را به امدادگران آموزش دادند.

وی افزود : این دوره آموزشی با حضور  30 نفر از نجاتگران پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستانهای گلپایگان و خوانسار به مدت 4 روز در محل پایگاه شهدای امدادگر گلپایگان برگزار گردید و آموزش های عملی این دوره در محل جمع آوری خودرو های فرسوده شهرستان گلپایگان و با استفاده از خودرو نجات انجام شد .

برگزاری سومین نمایشگاه آثار هنری داوطلبان وجوانان هلال‌احمر گلپایگان

رییس هلال احمر شهرستان گلپایگان در خصوص برگزاری سومین نمایشگاه آثار هنری و دستی داوطلبان وجوانان هلال‌احمر گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این نمایشگاه در زمینه خیاطی، بافتنی، چرم‌دوزی و سرمه‌دوزی در جمعیت هلال‌احمر گلپایگان برپا شد و بیش از 50 اثر برتر از آثار هنری و دستی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلپایگان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کریمیان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج صنایع و هنرهای دستی در بین جوانان و نوجوانان عنوان نمود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات