امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۹
کد خبر : 15346
چاپ خبر :
رییس کتابخانه های عمومی گلپایگان خبر داد

اهدای بیش از بیست هزار جلد کتاب به کتابخانه های گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، علیرضا احمدی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گلپایگان به مناسبت آغاز هفته اهدای کتاب در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به تاکید قرآن کریم و سیره پیشوایان دینی و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن ،در راستای پیشرفت و ترویج فرهنگ مطالعه  وسنت حسنه هدیه دادن که درروایات اسلامی نیز به آن تاکید فروان شده است،از تاریخ 19 لغایت 24 دیماه به نام هفته اهدای کتاب نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه کتاب به عنوان فرهنگ ساز ترین وسیله در بین مردم می باشد افزود: کتابخوانی واهدای کتاب فوائد بیشماری دارد و اولین کسی که از مطالعه کتاب بهرمند می شود خود مردم وشخص کتابخوان می باشد.
احمدی بیان داشت: کتاب از اساسی ترین راههای انتقال دانش است و انسان را  در راستای تکامل و رسیدن به جامعه مطلوب راهنمایی می نماید.
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی ،یک هفته به نام هفته اهدای کتاب نامگذاری شده است و مردم می توانند کتابهای خود را ،با موضوعات مختلف به کتابخانه ها اهدا کنند.
علیرضا احمدی عنوان کرد : فرهنگ اهدای کتاب در شهرستان رشد خوبی داشته است و بیش از 20هزار جلد کتاب به کتابخانه اهداشده است و ضمن تقدیر از تمامی فعالان عرصه فرهنگ ،از زحمات حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی  که تا کنون 18هزار جلد کتاب  را در سال 93 به کتابخانه اهدا نمودند تقدیر وتشکر می نماییم.
وی خاطر نشان کرد: به جهت مشارکت هرچه بیشتر مردم در زمینه اهدای کتاب ، اطلاع رسانی و فراخوان عمومی ، با مشارکت شهرداری و از طریق بیلبورد و تلویزیون شهری و ارسال پیامک ، صورت خواهد گرفت.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات