امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۸
کد خبر : 15173
چاپ خبر :
در آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد(ص)

جشن تکلیف 600 دانش آموز دختر مکلف گلپایگانی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشن تکلیف 600 دختر مکلف پایه سوم ابتدایی از تمامی مدارس شهرستان گلپایگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین راستگو  در تالار الماس شهر گلشهر گلپایگان برگزار گردید.
مهدی اشراقی رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان گلپایگان در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این مراسم برای نخستین بار در شهرستان گلپایگان، باهمکاری و مساعدت نهاد ها وهمکاران ما در آموزش وپروش، به صورت متمرکز و یکپارچه انجام گرفت، اظهار کرد:در سنوات گذشته مدارس به صورت انفرادی اقدام به برگزاری مراسم جشن تکلیف می نمودند وما توانایی حضور درتمامی مراسمات مدارس را نداشتیم.
اشراقی افزود: خوشبختانه با لطف مقامات شهرستانی وهمکاران،جشن تکلیف 600 دختر مکلف در تالار الماس شهر وبه صورت بسیار زیباو شایسته با حضورروحانی توانمند و مجری شاخص تلویزیون،حاج آقا راستگوانجام گرفت و امید است این روز باشکوه در خاطره واذهان دانش آموزان ثبت وضبط گردد.
وی هدف از برگزاری این جشن و مراسم را تبیین حجاب وعفاف و آشنایی با فرایض دینی واقامه نماز برای مکلفین ذکر نمود.
اشراقی در خصوص برگزاری نماز جماعت در مدارس بیان داشت:نماز جماعت در بسیاری از مدارس سطح شهر با حضور روحانی برگزار می شود و در برخی از مدارس روستایی که فاقد روحانی می باشند نماز جماعت توسط مربیان آموزشی مدارس و معلمان ،اقامه میگردد.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات