امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۸
کد خبر : 15295
چاپ خبر :
خواهر شهید اسماعیل لیاقت

برای بیان جایگاه شهید همین کافیست که این شهید دوبار تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، همزمان با بیست و هشتمین سالگرد شهادت شهید اسماعیل لیاقت ،پیکر مطهر این شهید والامقام از زادگاهش روستای کوچری به گلزار شهدای گلپایگان منتقل شد.
به دلیل آبگیری سد مخزنی گلپایگان،طرح انتقال پیکر مطهر این شهید انجام شد وپیکر این شهید در یک هوای برفی و سرد زمستانی ، طی یک مراسم باشکوه، با حضور گرم مردم متدین و ولایتمدار شهرستان گلپایگان و با بدرقه اشکهای مادر و فغان خواهر و برادرانش در کنار دیگر دوستان رزمنده اش در گلزار شهدای گلپایگان آرام گرفت .

bayan-news (17)

برادران شهید والامقام اسماعیل لیاقت

برادر بزرگ شهید اسماعیل لیاقت ، به خبرنگار بیان گفت:شهید اسماعیل لیاقت در 21دیماه سال 65 در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت رسید و طبق خواسته پدر مرحوممان ، پیکر برادرم به زادگاهش روستای کوچری منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد .پس از اجرای طرح سد مخزنی کوچری بحث انتقال شهید مطرح گردیدو بنیاد شهید وامورایثارگران و نیروهای قرارگاه خاتم ،طرح انتقال را درآستانه سالگرد شهادت این بزرگوار انجام دادند و شهید در کنار دیگر دوستانش در گلزار شهدای گلپایگان دفن گردید.

IMG_0151

خواهر شهید والامقام اسماعیل لیاقت

خواهر شهید لیاقت با اشکهای که نشان از سوز جدایی داشت گفت: برای بیان جایگاه شهید همین کافیست که این شهید دوبار تشییع شد وکسانی که اولین تشییع پیکر شهید حضور داشتند و از برکت شهید فیض بردند از جمله پدر بزرگوارش ، اکنون در بین ما نیستند،وکسانی که یا کم سن وسال بودند یا متولد نشده بودند امروز حضور پیداکردند واین معنویت و عطر شهدا را استشمام کردند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. مریم .ع گفت:

    با سلام خدمت دست اندرکاران سایت بیان گلپایگان
    خواستم بدینوسیله از زحمات تیم بتون ریزی کارگاه سد مخزنی کوچری گلپایگان که اطراف مزار مطهر این شهید بزرگوار را بتون ریزی کردند و پیکر مطهر این شهید را برای انتقال به گلزار شهدای گلپایگان آماده کردند تشکر ویژه داشته باشم.

  2. ظاهری گفت:

    سلام
    بابت به روز بودن و جامع بودن اخبار کمال تشکر رو دارم

دیدگاه شما

تبلیغات