امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۵
کد خبر : 14966
چاپ خبر :
در فوتبال ایران هیچ انتقادی بدون جواب نمی‌ماند و با توجه به اینکه علی پروین هم به تازگی از خریدهای جدید پرسپولیس به شدت انتقاد کرده بود، شماره 7 معروف این تیم به یک بازیکن تازه‌وارد خارجی رسید.

شماره پیراهن پروین برای تادئو/درخشان انتقام انتقادات را از سلطان گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،با تصمیم دست‌اندرکاران پرسپولیس، پیراهن مشهور شماره 7 که بر تن علی پروین کاپیتان و مربی محبوب اسبق این باشگاه رفته است را به تادئو بخشیده‌اند.

با همین پیش‌زمینه ذهنی سراغ علی پروین رفتیم تا نظر وی را درباره این موضوع بپرسیم که مرد محبوب پرسپولیس با خونسردی خاصی پاسخگوی سؤالات‌مان شد.

*علی آقا، خبر دارید شماره 7 پرسپولیس به تادئوی برزیلی رسیده است؟
-چه اشکالی دارد؟ مگر تا حالا گفته‌ام که این شماره را به کسی ندهند که بخواهم اعتراضی داشته باشم؟
*به هر حال شأن این شماره محبوب باید حفظ می‌شد. این طور نیست؟
-اولاً شماره 7 که ارث پدری علی پروین نیست، ثانیاً شأن و حرمت علی پروین اگر قرار بود با یک شماره پیراهن حفظ شود که خیلی پیش از این تمام می‌شدم اما شما دیدید این طور نشد و لطف مردم و هواداران پرسپولیس همواره و تا امروز شامل حال علی پروین شده است.
*می‌گویند شماره 7 به این خاطر به تادئو اهدا شده چون علی پروین به تازگی از خریدهای پرسپولیس انتقاد کرده است؟
-راستش را بخواهید ترجیح می‌دهم در این شرایط حرفی نزنم و بیش از این تیم مورد علاقه‌ام را وارد حاشیه نکنم اما بعید می‌دانم دوستان پرسپولیسی شیطنت کرده باشند.
*بسیار خوب، شنیدیم قرار شده به زودی پرسپولیس به پیشکسوتان واگذار شود. شما خبر جدیدی ندارید؟
-هنوز که نه به بار است و نه به دار، هر وقت این اتفاق افتاد درباره‌اش صحبت می‌کنم.
*ته دل‌تان از اینکه شماره 7 شما را تادئو می‌پوشد، راضی هستید؟
-رک و راست بگویم که اگر همین تادئو خوب باشد و در حد ستاره ظاهر شود، برای من و این شماره هم بد نمی‌شود. اگر لیاقت داشته باشد که مبارکش باشد و در غیر این صورت… (حرفش را می‌خورد و با بی‌میلی ادامه می‌دهد) اصلاً ولش کن!

***شاید یادآوری این نکته خالی از لطف نباشد که پس از علی پروین شماره 7 پرسپولیس به هیچ کس وفا نکرده است، حتی پسر خود پروین! هر کسی که این شماره پیراهن را پس از علی پروین بر تن کرده، با بدشانسی،‌ مصدومیت و محرومیت مواجه بوده یا کلاً‌ از فوتبال محو شده است. البته تنها کسی که علی پروین با طیب خاطر و براساس خواسته قلبی، پیراهن خود را به او بخشید، حمید استیلی بود. جالب آنکه استیلی هم حاضر نشد شماره 7 را بپوشد و با پیراهن 5 + 2 برای پرسپولیس به میدان رفت.

 

خبر ورزشی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات