امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۵
کد خبر : 14984
چاپ خبر :
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گلپایگان

برنامه های ستاد خدمات دائمی سفر ویژه نوروز 94 گلپایگان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، مهدی نوبخت رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران بیان داشت:اداره میراث فرهنگی وگردشگری هرساله با نزدیک شدن به ایام نورز وآغاز سفرهای نوروزی در تعامل با دیگر نهادها وارگانهای شهرستان آماده استقبال از مسافران وگردشگران می باشد.
وی افزود: با اغاز کار دولت جدید در یک اقدام مثبت ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی به ستاد خدمات دائمی سفر تغییرنام داد ، زیرا بحث گردشگری و مسافرت در تمام طول سال جاری می باشد وتنها مختص به ایام نوروز نیست.
نوبخت ادامه داد : ستاد خدمات دائمی سفر، روز گذشته در فرمانداری شهرستان به ریاست آقای غیورمعاونت فرمانداری تشکیل جلسه داد و برنامه های ستاد خدمات دائمی سفر مشخص گردید.
مهدی نوبخت، ایجاد کمپ وکیوسک راهنمایی و گردشگری مسافران متشکل از نیروهای کلیه دستگاههای مرتبط به صورت شبانه روزی، در داخل و در ابتدای ورودیهای شهر گلپایگان ، ایجاد بازارچه صنایع دستی ،ایجاد فضاهای مناسب جهت عرضه محصولات وصنایع دستی توسط شهرداری،تهیه بسته های فرهنگی و گردشگری در غالب تنها یک بسته به جهت جلوگیری از موازی کاری، مشخص شدن چند مسجد درشهرستان برای انجام فرایض دینی مسافران به صورت شبانه روزی و نظارت برقیمتها توسط دستگاههای مربوطه به صورت مداوم و بازرسی ازمکانهای اقامتی را از برنامه های مصوب شده برای ایام نوروز سال94 برشمرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ریاضت گفت:

    شما را خدا طوری برخورد کنید که آبروی شهر ما نرود!
    یادم است یکی از دوستان اینجانب در دوران دانشگاه وقتی سال گذشته در مسیر سفر نوروزی خود از شهر ما عبور کرده بود این کیوسک های استقبال و بروشورهای ارائه شده توسط آنها را در حد شهرهای بدون تاریخ و پیشینه مدنیت توصیف کرد ! که برای اینجانب بسیار تلخ بود!!!

  2. یاوری گفت:

    جالی بود در پایان فیلم جلال الدین که این هفته از شبکه یک پخش شده وقتی تیتراژ پایانی پخش می شد یک آیتم به نام هماهنگی خوانسار وجود داشت و در پایان از اداره میراث فرهنگی گلپایگان با ذکر نام آقای نوبخت تشکر کرده بود و این بخش نیز بعد از تشکر از مسولین شهر خوانسار بود این در حالی است که بخش گسترده ای از این فیلم در وانشان گلپایگان ضبط شده بود! این نیز از تدابیر جناب نوبخت است!!! تبریک به همه شهروندان عزیز!!!!
    این است یک مسئول …..(کاش مدیران بجای شهرت برای خود و صندلی خود به فکر شهرشان بودند)

دیدگاه شما

تبلیغات