امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۴
کد خبر : 14837
چاپ خبر :
در رادیو ورزش:

کفاشیان علت قهر کریمی را گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، علی کفاشیان  در مورد سفرش به استرالیا گفت: برخلاف اینکه می گویند کمپ تیم ملی در پارک و جای دور افتاده است این طور نیست و خارج از شهر است و امکانات خوبی دارد. قرار است روز جمعه کنگره AFC در ملبورن به منظور بررسی اصلاح ساختار آئین‌نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین تصویب ایجاد منطقه آسیای میانه برگزار شود و پس از آن قرار است تمام اعضا شاهد افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باشند. به همین منظور روز چهارشنبه راهی استرالیا خواهم شد و پس از اولین مسابقه تیم ملی اگر شرایط خوب باشد چون کار دارم به ایران بازخواهم گشت در غیر این صورت چند روز بیشتر خواهم بود.
وی در خصوص اینکه گفته بودید تکلیف دبیر‌کل تا آخر هفته مشخص می‌شود افزود: چون چهارشنبه به استرالیا می‌روم آخر هفته برای ما تا سه‌شنبه خواهد بود و در این خصوص تا فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کفاشیان در مورد انتقادات فریده شجاعی گفت: او دیروز به من می‌گفت که شوخی کرده است. در هر صورت ما در مجمع از او تشکر کردیم و تغییر و تحولاتی نیز انجام شد که در مجمع نیز این تغییرات را اعلام کردیم. در حال حاضر عرب‌عامری به عنوان سرپرست کمیته بانوان معرفی شده و قرار است در مجمع بعدی برای رای‌گیری نام او را معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد جلسه‌اش با تاج گفت: در جلسه‌ای با رئیس سازمان لیگ از وی در مورد بحث فروش بلیت الکترونیکی و منطقه‌ای شدن لیگ‌های زیرگروه توضیحاتی را خواستم و صحبت‌هایی را نیز در خصوص حق پخش و بحث‌های تبلیغاتی نیز به میان آمد که در این مورد مرور خوبی را با تاج داشتیم و البته تصمیماتی هم گرفته شد. چون حدود 10 روز در ایران نیستم در حال رصد کردن اوضاع هستم تا در جریان همه موارد باشم.

وی در مورد عدم همراهی علی کریمی با تیم ملی گفت: در هر صورت ما در قراردادمان با کی‌روش اعلام کرده بودیم که یک دستیار ایرانی در کنارش باشد اما متاسفانه اتفاقی که برای مجید صالح قبل از جام جهانی افتاد این بار هم برای کریمی افتاد. ما دوست داریم یک مربی ایرانی حتما کنار کادر فنی باشد تا از نزدیک تجربه لازم را کسب کند اما چون کریمی در لحظات آخر از همراهی تیم ملی صرفنظر کرد و حتی این تصمیمش را نیز به ما نگفته بود دیگر امکان جایگزینی مربی ایرانی برای وی وجود نداشت.

کفاشیان افزود: تا شب قبل از اعزام تیم به استرالیا با کریمی صحبت کرده و حتی در مورد قراردادش نیز صحبت‌هایی به میان آمد و هیچ بحثی در مورد نرفتنش نشد اما لحظه آخر نرفت و ما باز هم در جام ملت‌ها مربی ایرانی نداریم.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: با این حال پس از بازگشت تیم ملی اگر قرار باشد همین کادر فنی به کارش ادامه دهد نیاز داریم تا یک مربی ایرانی در کنار کادر فنی باشد و کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مورد قرارداد مربیان ایرانی، فدراسیون کوتاهی می‌کند گفت: ما کوتاهی نکردیم قرار شده بود تا قرارداد‌ها پس از تنظیم به دست آنها برسد و حتی در مورد دستیاران خارجی کی‌روش نیز همین چند روز قبل قرارداد‌هایشان را تحویل دادیم. در هر صورت برای علی کریمی نیز منتظر شرایط بودیم و قرارداد وی را نیز آماده کرده بودیم که به خاطر برگزاری اردوها این اتفاق نیفتاد ضمن اینکه مربیان دیگر هم پس از دو سه ماه کار کردن با آنها قرارداد می‌بندیم چون حرفمان حرف است و اگر حرفی بزنیم به آن عمل می‌کنیم.

کفاشیان در مورد سرپرست تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: درحال حاضر کارهای سرپرستی را مقدس انجام می‌دهد اما دو سه روز دیگر نبی به استرالیا می‌رود و تا پایان بازی‌ها به عنوان سرپرست خواهد ماند. وی در پایان در پاسخ به این سوال که پس از بازگشت نبی آیا امکان دارد وی را همچنان به عنوان دبیرکل‌ ببینیم یا خیر تاکید کرد: هر امکانی وجود دارد ما تغییراتی خواهیم داشت اما باز هم می‌گویم که هر امکانی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و ما در حال بررسی اوضاع هستیم.

 

فرهنگ نیوز

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات