امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۴
کد خبر : 14885
چاپ خبر :
نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلپایگان

قوه قضائیه در خصوص مجازات اشرار در گلپایگان قول مساعد داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان صبح امروز در خصوص اتفاقات اخیر در شهرستان در جمع اصحاب رسانه اظهار نمود: متاسفانه  مسائل غم انگیزی را درهفته گذشته در شهرستان شاهد بودیم وبا هوشیاری همه مسئولین این مسئله خاتمه پیداکرد و نیروی انتظامی استان اصفهان توانست طی عملیاتی یکی از اشرار را به هلاکت برساند ویک نفر دیگر را دستگیر کند.
 وی بابیان اینکه دشمنان نظام همواره در صدد ضربه زدن به بدنه نظام می باشند افزود: برخی با هدف خاص اقدام به شایعه پراکنی می کنند وبه نوعی مردم را در ترس و هراس قرار می دهند ولی مردم بایدهمواره از اهداف دشمن مطلع وآگاه  باشند .
اسماعیلی ضمن توصیه به مردم در بصیرت افزایی ،تاکید کرد : از مردم تقاضا دارم به شایعات گوش ندهند و حرکات ورفتارها را مورد رصد قرار دهند ودر صورت روئیت هرگونه حرکت مشکوک بلافاصله مسئولین را مطلع نمایند.
وی با بیان این نکته که اشرار دستگیر شده ودر دست قانون می باشند افزود: دست گیری اشرار سبب نمی شود که ما جانب احتیاط را رها کنیم وهمواره باید دقت لازم را در وقایع داشته باشیم و امیدوارم که شاهد این گونه حوادث درشهرستان نباشیم.
اسماعیلی در ادامه عنوان کرد: مردم ومسئولین از قوه قضائیه درخواست رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اشرار را داشتند ومسئولین قضایی نیز قول دادند که خارج از نوبت ودر شهرستان به پرونده این  افراد رسیدگی شود و آنان را به سزای عمل خود برسانند.
نماینده ولی فقیه درگلپایگان در خاتمه یادآور شد: تا کنون انگیزه اشرار از ورود به شهرستان واقدام به درگیری مسلحانه آنها مشخص نشده است. و این موضوع در حال پیگیری است.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات