امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۴
کد خبر : 14869
چاپ خبر :
نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلپایگان

راه نابودی و شکست تو طئه های دشمن در وحدت مسلمانان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت السلام محمدرضا اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گلپایگان ، به مناسبت آغاز هفته وحدت در جمع اصحاب رسانه  اظهار کرد :  یکی از اهدافی که حضرت امام خمینی (ره) آن را دنبال می کردند ،مسئله انسجام و وحدت جامعه اسلامی بوده است و خوشبختانه برکات زیادی از وحدت امت اسلامی حاصل گردیده است .
وی نگرانی و هراس دشمنان قسم خورده اسلام ونظام جمهوری اسلامی را بخاطر وحدت به وجود آمده در بین مسلمانان دانست و بیان کرد: استکبار جهانی برای صدمه زدن به وحدت جامعه مسلمین به انواع حیله ها وترفند ها متوصل شده است، که خوشبختانه تاکنون از هیچ طریقی نتوانسته به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
نماینده ولی فقیه عنوان نمودن اختلافات بین مذاهب شیعه وسنی  را یکی از راههای ایجاد تفرقه بین مسلمین، توسط استکبار جهانی برای برهم زدن وحدت امت اسلام دانست وافزود: استکبار جهانی و بویژه اسرائیل با برجسته کردن اختلافات وحمایت افراد افراطی در مذاهب شیعه وسنی ،سبب شد تا در هر دو گروه، افراطیون دست به اقدامات ناشایست زده و سبب شدند تا دشمن از اقدامات آنها به نفع خود بهره برداری نماید.
امــــام-جمعه
اسماعیلی در ادامه به یکی از شیوه های دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسلمین اشاره نمود وگفت: مسئله لعن برخلفا یکی از مسائلی بود که دشمن آن را ترویج کرد واین عمل را به شیعه منتصب کرد وسپس  اقداماتی انجام داد وآن را به نام  اهل سنت  تمام کرد ودر راستای مقابله با شیعه مطرح کرد. و در این میان عده ای نیرو وعمله دشمن شدند و ناغافل دشمن را درهدف بلند خود که ضربه زدن به اسلام بود همراهی کردند.
وی در ادامه افزود: دشمن در برهه ای از زمان ،منافقان را تحریک کرد تا اقداماتی انجام دهند ومساجد شیعه را به آتش کشید وبه نام اهل سنت تمام کرد وسپس ،مساجد اهل سنت را به آتش کشید وآن را به شیعه منتصب کرد وشیعه وسنی را به جان هم انداختند.آنان قائله دیگری به نام عبدالمالک ریگی را به وجود آوردند وبه جان شیعه ومسلمین انداختند. بار دیگر اقدام دیگری انجام دادند ونیرویی به نام جند الله را بوجود آورد وتجهیز کردند و با استفاده از رسانه های استکباری در صدد ضربه زدن به اسلام برآمدند که با تدابیر به وقت رهبر بزرگ انقلاب و مسئولین نظام این جریان نیز ناکام ماند.
اسماعیلی تصریح کرد: استکبار جهانی همواره در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی وامت اسلام بوده است و در فتنه ای دیگر نیرویی را به نام داعش که مخفف دولت اسلامی عراق وشام می نامیدند وارد عرصه نمود ، که در سوریه عملاً ناتوان شد و تیر آنها به سنگ خورد ،بعد از آن کشورهای عراق ،افغانستان،لبنان و….را در نظر گرفتند واهداف شوم خود را در این سرزمین ها دنبال کردند.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان افزود: امروزه مشخص است که داعش یکی از پروژهای صهیونیست و استکبار است و ارائه تجهیزات به این گروهک وچراغ سبز نشان دادن به آنها حاکی از حمایت اسرائیل و استکبار جهانی از آنها می باشد.
وی عنوان کرد : رسوائی آمریکا وحامیان آنها در قضیه مبارزه با داعش مشخص شده است وآنهایی که به اسم مبارزه با داعش وارد شدند،  در واقع حامی وتجهیز کننده آنها بودند و گروهکی که با داعیه اسلام بلای جان مسلمین شده اند، اینان عین اسرائیل هستند واهداف استعمار واستکبار را دنبال می کنند و درواقع می توان گفت که داعش ،پیاده نظام  استکبار و نیروی نظام سلطه می باشد.
وی افزود: در حال حاضر مسلمانان باید با بصیرت وارد عرصه شوند و وحدت امت اسلام حفظ شود زیرا راه نابودی وشکست تو طئه های دشمن در وحدت مسلمانان می باشد.
اسماعیلی راه مقابله با دشمن را در تبعیت بی چون وچرا از پیغمبر دانست و گفت: پیروی از دستورات رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص)وظیفه ما می باشد و داعشی ها و آنان که در پشت سر داعش می باشند بدانند به جایی نخواهند رسید.
 وی در پایان سخنان خود به پیام رهبر انقلاب اشاره نمود وافزود: همه ماباید تابع دستورات دین باشیم و از ایجاد دوئیت و اختلاف و دامن زدن به اختلافات پرهیز کنیم و مطرح نمودن برخی از مسائل نه تنها مشکلی را در جامعه رفع نخواهد نمود بلکه سبب ایجاد مشکل دیگری نیز خواهد شد.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات