امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۳
کد خبر : 14772
چاپ خبر :
فرماندار شهرستان گلپایگان

مردم و مسئولین گلپایگان خواستار محاکمه اشرار در محل وقوع جرم می باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حسین فراست فرماندار شهرستان گلپایگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان حضرت مهدی(عج)و گرفتاری اشرار حادثه 6دیماه به دست ماموران پر توان نیروی انتظامی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه اسف بار و پیرو دستور وزیر کشور ، هیئتی از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی  روز پنج شنبه یازدهم دیماه ، به شهرهای خمین گلپایگان و نجف آباد اعزام شدند و در ابتدا پس از تشکیل جلسه در شهرستان خمین و بررسی ابعاد ماجرا در این شهرستان، در ساعت 19 تا 24 همانروز به بررسیهای خود در شهرستان گلپایگان ادامه دادند.
وی بیان داشت: پس از نشست هیئت اعزامی از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعضای شورای تامین شهرستان، ابعاد مختلف این حادثه مورد بررسی قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت عملکرد ها پیگیری شد .
مسئولین خمین در مطلع نمودن گلپایگان از حساسیت حادثه کوتاهی نمودند.
فراست با توجه به عملکرد شهرستان خمین در مورد اطلاع رسانی و عدم بیان اهمیت حادثه از سوی مسئولین این شهرستان افزود: در جلسه تشکیل شده از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ،نکاتی مانند عدم هماهنگی استانها در خصوص اطلاع رسانی دقیق در مورد بروز برخی حوادث و حساسیت و اهمیت بیان این حادثه از سوی فرمانداری شهرستان جهت آمادگی هرچه بیشتر شهرستان های همجوار بیان شد .
وی عنوان کرد: هیئت اعزامی پس ازبررسی وقایع، از مناطق درگیری اشرار با نیروی انتظامی و محل های تعقیب آنها توسط نیروی انتظامی از نزدیک بازدید و روند کار مورد کارشناسی قرار گرفت.
فراست افزود: پس از اطلاع از اولین اخبار شهرستان، بنده بلافاصله به شهرهای همجوار آماده باش دادم و آنان را از بروز حادثه مطلع کردم  واستانداری را نیز در جریان امر قرار دادم  تابا همکاری نیروهای پلیس از ورود آنها به شهرهای دیگر جلو گیری شود. .
از مردم شهرستان گلپایگان به دلیل صبر و تحمل و اهدای خون به مجروحین و حضور باشکوه در روز تشییع پیکر شهدا تشکر می نمایم.
فرماندارشهرستان گلپایگان ضمن تشکر از همه آحاد مردم شهرستان به دلیل صبر و حضوردر بیمارستان ، جهت اهدای خون و حضور زیبای آنها در روز تشیع پیکرهای پاک شهداگفت: نقاط ضعف وقوت دستگاهها در شهرستان طی این حادثه دیده شد و امید است با توجه به همجواری شهرستان گلپایگان با سه استان، نیروی انتظامی گلپایگان از نظر لجستیک وتجهیزات باید تقویت گردد تا شاهد اینگونه حوادث در شهرستان نباشیم.
فرماندارشهرستان گلپایگان در ادامه بیان داشت: خوشبختانه اشرار در فولادشهر اصفهان پس از درگیری با نیروی انتظامی دست گیر شدند و در این درگیری یک نفر از آنها به هلاکت رسید وپرونده آنها تحت پیگیری قانونی می باشد.
مردم و مسئولین شهرستان خواستار محاکمه اشرار در محل وقوع جرم می باشند.
وی بابیان این نکته که در سفر رئیس دادگستری اصفهان به شهرستان ،همه مسئولین خواستار محاکمه  اشرار در محل وقوع جرم شدند افزود: امید است محاکمه این فرد شرور در شهرستان گلپایگان صورت گیرد ودر این شهرستان مجازات آنها انجام شود تا تسکینی برای خانواده های شهدا و مجروحان حادثه باشد.
فراست در ادامه گفت: پس از درگیری شنبه شب در شهرستان گلپایگان هیچ گونه حادثه دیگری رخ نداده است و به دلیل فضای موجود بعد از حادثه برخی شایعات در شهرستان منتشر شد که خوشبختانه هیچکدام صحت نداشت .
رئیس شورای تامین شهرستان در پاسخ به خبرنگاران در خصوص لزوم  وجود پاسگاه ، در ورودی شهرستان که درسابق درمنطقه مرغ وجود داشت، گفت: ایجاد مجدد پاسگاه بازرسی در مرغ نیاز به مصوبه شورای امنیت دارد.
خوشبختانه وضعیت جسمانی مجروحین حادثه مساعد است.
فراست همچنین از وضعیت جسمانی مجروحین حادثه خبر داد وگفت: با توجه به وضعیت جسمانی سروان زینلی، اعزام آنها با هلی کوپتر صورت گرفت و اکنون وضعیت هر 4 مصدوم حادثه مساعد می باشد.
متاسفانه صدا و سیمای استان اصفهان در پوشش خبری حادثه کم کاری کرد.
فرماندار شهرستان از صدا وسیمای استان نیز ابراز نارضایتی کردو اظهار داشت: شهرستان گلپایگان کانون حادثه بود ومردم بسیار کنجکاو بودند که اخبار را پیگیری نمایند ولی متاسفانه نسبت به پوشش خبری شهرستان از سوی استان کم لطفی صورت میگیرد.
وی در خاتمه ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران باید در خبر امانت دار باشند و اخبار صحیح را برای مردم منتشر نمایند.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. سلسله گفت:

    جناب فرماندار کدام مسول استانی چشم دیدن گلپایگان را دارد که شما از صداوسیمای استان انتظار دارید؟؟
    آنها (مدیران استان) 30 سال است که تمام تلاش خود را برای عقب مانده نگه داشتن شهرستان بکار بسته اند.
    مصداق این سخن انحلال دانشکده پرستاری، انحلال دانشکده کامپیوتر، تلاش برای جلو گیری از راه اندازی سی تی اسکن شهرستان که توسط خیر محترم خریداری شده بود، جلوتلاش برای جلو گیری از راه اندازی بیمارستان ایت الله گلپایگانی و بیمارستان گلشهر یا درمانگاه خیری ورزنه، تلاش برای مک کردن بودجه شهرستان در تمام حوزه ها و استفاده از مدیران …..در شهرستان!

دیدگاه شما

تبلیغات