امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۲
کد خبر : 14696
چاپ خبر :
رییس حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان

وحدت میان شیعه و سنی و تبیین هدف والای رسالت پیام اکرم (ص) تمام هم و غم امام خمینی(ره) بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت السلام عباسی مدیر حوزه علمیه حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت آغاز هفته وحدت ومیلاد با سعادت فخر زمین پیامبر ختمی مرتبت در جمع خبرنگاران بیان داشت: میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) را باید فرصتی به جهت معرفی مشترکات بین شیعه سنی دانست و دین اسلام را دین وحدت وهمدلی ویکپارچگی بین تمام امت اسلام به جهانیان معرفی نمود .

وی نامگذاری حد فاصل بین زمان تولد پیامبر طبق گفته اهل سنت وشیعه را در راستای وحدت هرچه بیشتر مسلمانان دانست وگفت: امام خمینی  تمام هم وغم خود را در جهت اتحاد بین شیعه وسنی وتبیین هدف والای رسالت پیامبر اکرم در جامعه اسلام، صرف نمود.

عباسی در ادامه افزود: در زمانی زندگی میکنیم که که استکبار وبه ویژه صهیونیست،سعی در خشن جلوه دادن دین اسلام دارد وگروههای را به مانند داعشیها وسلفی ها وتکفیریها و فرقه های ضاله را در لباس اسلام جلوه داده است تا به بهره برداری سیاسی خود بپردازند.

وی اظهار داشت: وظیفه  صاحبان معارف و دین شناسان و آنانکه دستی بر قلم دارند در این برهه از زمان ،معرفی دین مبین اسلام ومعرفی ویژگیهای شاخص پیامبر رافت ومهربانی به تمام دنیا می باشد.

وی شبکه های رادیویی وتلویزیونی را در انجام این رسالت خطیر سهیم دانست وافزود: باید دین ناب محمدی آنگونه که پیامبر مدنظر داشت به تمام جهانیان معرفی شود تاجامعه اسلامی بتواند خروجی خوب ومناسبی داشته باشد و رسالت پیامبر که گسترش اسلام وجهانی شدن اسلام می باشد تحقق یابد.

عباسی در خاتمه افزود: دین اسلام آمده است تا دست ها را به یکدیگر نزدیک نماید و کمک نماید تا انسان  را به جایگاه واقعی خود که همانا بهشت رضوان است به سلامت برساند و این نیازمند معرفی صحیح دین اسلام به جهانیان می باشدو این معرفی به وسیله دو گوهر گرانبهایی که پیامبر معرفی نمودند (کتاب جاویدان قرآن واهل بیت پیامبر) محقق خواهد شد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات