امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۲
کد خبر : 14677
چاپ خبر :
حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان

اولین خبری که روی سایتها و خبرگزاری رفت دروغ بود/مسئولین خمین در مطلع کردن گلپایگان از حساسیت این حادثه کوتاهی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه شهرستان درخصوص واقعه درگیری مسلحانه اشرار بامامورین نیروی انتظامی و شهروندان گلپایگان،اظهار کرد:بنا شده است که انشالله به این پرونده جنایتکارانه به صورت ویژه وخارج از نوبت در شهرستان رسیدگی شود همچنین مطالبه تمام مردم گلپایگان خصوصا خانواده شهدا و جانبازان  این واقعه دردناک درگلپایگان این است که مسئولین قضایی با شجاعت،صلابت و پشتیبانی مردم شهرستان هرچه سریعتر این افراد را درهمان منطقه شهرما که شهدایمان را به خاک و خون آغشته کردند به دار مجازات بیاویزند .

اولین خبری که روی سایتها و خبرگزاری رفت دروغ بود. 

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد:کسانی هستند که زخم خورده این نظم می باشند و میانه خوبی با مردم ندارند و همواره در صدد این هستند  که فرافکنی کنند،شایعه ایجاد و رد گم کنند. اولین خبری که روی سایتها و خبرگزاری رفت که درالیگودرز سرقت کردند کذب و دروغ بود ومیخواستند القاکنند که اینها لر هستند .

اسماعیلی با بیان اینکه من از مردم شریف الیگودرز عذر خواهی کرده ام اضافه کرد:شب گذشته در طی عملیات موفقیت آمیز که نیروی انتظامی استان انجام داد، شروران در دام مامورین انتظامی گرفتار شدند اما آنها مسلح بودن و از خود دفاع می کردند که حتی و نزدیک به چهار نارنجک به سمت مامورین نیز پرتاب کردند اما در نهایت یکی از آنها کشته و دونفر دستگیر شدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان  اهداف سارقین را کور دانست و عنوان داشت : به نیروی انتظامی توصیه می کنیم که مراقبت لازم را انجام دهند چرا که اینگونه افراد به دلیل داشتن اهداف کور خود احتمال دارد  دست به خودکشی بزنند و هنوز اصل واقعه و اهدافشان مشخص نیست که باید با بازپرسی ها مشخص شود همچنین مردم در ابتدا به این دلیل به آنها سارق می گفتند که این شروران از سارقین سابقه دار بودند ،.

خطیب جمعه شهرستان  خاطر نشان کرد: در شب حادثه،مردم جلوی درب بیمارستان تجمع کرده بودند و تمام شهروندان گلپایگان برای انجام کمک اعلام آمادگی کرده بودند اما مسئولین خواهان متفرق شدن سریع مردم بودند چرا که در حوادث کور ممکن است حادثه دیگری رخ دهد.

وی اظهار کرد: این اشرار از ابتدا تا انتها حدود 8 ماشین عوض کردند وزمانی که با مقاومت رانندگان مواجه می شدند آنها را می کشتند که این عمل خود خبر  از یاغی و جانی بودنشان می دهد و اگر این سبز پوشان نیروی انتظامی نبودند و در برابر آنها سینه سپر نمی کردند اکنون باید عذادار تعدا بیشتری از شهروندان بودیم.

امام جمعه گلپایگان گفت: بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان تمام نیرو و تلاش خود را در این حادثه به کار بست ، همچنین رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان تمام تلاش خود را به کار بستند و از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

مسئولین خمین در مطلع کردن گلپایگان از حساسیت این حادثه کوتاهی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی ادامه داد : حساسیتی را که شهرستان گلپایگان برای شهرهای اطراف در این حادثه ایجاد کرد،مسئولین خمین ایجاد نکردند و مسئولین گلپایگان را از حساسیت موضوع مطلع نکردند ودر تعقیب  و جلوگیری از ورود آنها به گلپایگان کوتاهی کردند البته استاندار در حال پیگیری این موضوع از وزارت کشور می باشد.

امام جمعه گلپایگان عنوان داشت : اینها با شایعات می خواستند مردم را برای عدم شرکت در تشییع جنازه بترسانند ولی حضور پرشکوه مردم چشمگیر بود و این حضور مردم حماسه دیگری چون 9 دی را خلق کرد .

مردم مواظب فرصت طلبان باشند.

 نماینده ولی فقیه در گلپایگان ابراز کرد:برخی اشخاص در جامعه وجود دارند که فرصت طلب هستند ومی خواهند  از این فرصت ها برای رسیدن به مقاصدشان استفاده کنند در حالیکه ربطی هم با حوادث پیش آمده در گلپایگان ندارند و در چند شب پیش فردی گفت که مرا تهدید کردند و خودرویم را گرفتند که افراد نابخرد شاید می خواستند از این فرصت استفاده و سوژه سازی کنند.

کلیه ضاربان از یک خانواده تبهکار بودند.

وی افزود:کشته شدن یکی از این سارقین در گلپایگان کمک بزرگی کرد البته مابقی آنها به دنبال این هم بودند که با یک شیوه ای بتوانند جنازه را از اینجا ببرند که با هوشیاری مسئولین ما از جنازه به خوبی مراقبت کردند همچنین مسئولین استان زمانی که این خانواده را شناسایی می کنند افرادی که در این گروه مسئولیت دارند یک خانواده هستند.

خطیب جمعه گلپایگان گفت: مسئولین مربوطه پس از بررسی ها پی بردند عصاره و اصل موضوع خانواده ضاربان مسلح گلپایگان ، از پدر و همسر اینها که همه دنبال کثافت کاری و جرم هستند ریشه می گیرد همچنین  دیدند که پدرشان دنبال شراب فروشی ،عیاشی و زنبارگی و…بوده است .

از مسئولین استان خواستاریم نیازها و کمبودهای نیروی انتظامی شهرستان را برطرف نماید.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی یادآورشد: از مسئولین استان و مرکز درخواست می کنیم که  نیاز نیروی انتظامی شهرستان به امکانات، تامین نیرو و تجهیزات برطرف شود چرا که گلپایگان با چندین استان راه ارتباطی دارد .تقاضای مردم و مسئولین این است که وزارت کشور در جهت تامین نیرو و تجهیزات نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان کمک های ویژه ای را انجام دهند

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات