امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۱۱
کد خبر : 14650
چاپ خبر :
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان

شهادت جانباختگان حادثه گلپایگان محرز گردیده است/تشکیل پرونده جانبازی برای مجروحان،در صورت تائید کمیته های مربوطه می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، غلامرضاحیدری ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان گلپایگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، در رابطه با حوادث خونین گلپایگان در روز ششم دیماه شهرستان اطهار کرد: متاسفانه این حادثه باعث ناراحتی وجریحه دارشدن احساسات مردم شد و ما دراین حادثه پنج تن از شهروندان عزیزمان (سه تن از افراد نیروی انتظامی و دوتن از همشهریان) را از دست دادیم .

وی بیان داشت: احراز شهادت این عزیزان انجام شده است وپس از تائید شهادت آنان، پرونده های آنان تشکیل خواهد شد و طبق مقررات ، برنامه های ویژه شهدا از طرف بنیاد شهید وامور ایثارگران برای این عزیزان انجام خواهد گردید . ولی متاسفانه تا زمان تائیدیه از سوی تهران عملاَ قادر به انجام هیچ کاری نخواهیم بود.

حیدری در رابطه با وضعیت مجروحان حادثه گلپایگان افزود: خوشبختانه حال مجروحان حادثه خوب است و ادامه درمان آنان، در بیمارستان فوق تخصصی الزهرا اصفهان در حال انجام می باشد و پرونده های مجروحان برای احراز جانبازی در کمیته پزشکی و تشخیص جانبازی و از کار افتادگی در حال پیگیری می باشد و پس از تائید این کمیته ها،  اقدامات لازم  جهت تشکیل پرونده جانبازی آنها انجام خواهد شد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات