امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۷
کد خبر : 14111
چاپ خبر :
حجت الاسلام اسماعیلی

حرکت مردم در 9 دی طومار فتنه را در هم پیچید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت السلام محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان به مناسبت بزرگداشت سالروز نهم دی در جمع خبرنگاران بیان داشت:آنچه که باعث شد تا قیام 9 دی به عنوان قیام دیگری برای نظام وانقلاب ما رقم بخورد حضور وعلاقه مردم به اسلام ناب  وحرکت خودجوش در حمایت از رهبری بود.
وی افزود: دشمنان نظام وانقلاب همواره در حال رصدکردن رفتار وحرکات مسئولان ما می باشند واگر کوچکترین غفلت یا کوتاهی از سوی مسئولین ایجاد شود دشمنان خشنود گشته و در صدد سواستفاده از این غفلتها خواهند بود.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان عنوان داشت: دشمنان نظام وانقلاب در سال 88 با تمام سربازان وابزار وادوات وامکانات به جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ،به زعم وخیال شوم وناقص خود وارد عرصه شدندوقصد براندازی انقلاب را داشتند.دشمنان خارجی دست در دست دشمنان داخلی وبا بهره جویی از فضای موجود آن زمان درکشور شروع به فعالیت نموده و سبب بروز حوادث تلخ بعد از انتخابات شدند.
حجت السلام اسماعیلی در ادامه اظهار داشت:اگرچه مردم درطیفهای سیاسی قرار داشتند ولی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دارای بصیرت بودند وزمانی که اهداف پنهان برخی از افراد مشخص گردید بلا فاصله خود را از آنها جدا کردند و در پشت سر ولایت و رهبری قرار گرفتند.
وی بیان داشت: زمانی که مسئله انتخابات به پایان رسید ،برخی از افراد به زعم اینکه برنده انتخابات هستند ؛خود را برنده اعلام نمودند و این در شرایطی بود که صندوقهای آرا هنوز مورد شمارش قرار نگرفته بودو تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند وبحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند.
امام جمعه گلپایگان ،تاثیر هوای نفس والقائات ایادی اسکتبار جهانی را سبب فاصله گرفتن سران فتنه در ایران دانست وگفت : دشمن کار را بجایی رساند که سران فتنه به راهنمایی وارشادات رهبر معظم نیز توجه نکرده وحاضر به پیگیری مطالبات خود از راه قانون نشدند وسبب خوشنودی دشمنان نظام گردیدند.
وی ادامه داد : روند اشتباه موسوی وکروبی عدم پیروی از ولایت ورهبری بودکه سبب گردید تا مشکلات بعد از انتخابات پیش آید وعلاوه برعدم تمکین از راهنمایی های رهبر معظم ،نادیده گرفتن  خون شهدا وجداشدن از مردم وگرایش پیدا نمودن به سمت دشمنان نظام ، از جمله عوامل ترد شدن وفاصله گرفتن سران فتنه از جامعه شد.
اسماعیلی تصریح کرد : متاسفانه در آن مقطع از زمان، برخی ها اقدام به پاره نمودن و به آتش کشیدن عکس امام راحل نمودند وبسیجیان مارا مورد ضرب وشتم قرار دادند وآنهایی که سنگ نظام واسلام و ولایت را به سینه میزدند در برابر همه وقایع سکوت کردند ودر ایام عزاداری سیدالشهدا فتنه گران خیمه های عزاداری را به آتش کشیدند وقرآن ها ونهج البلاغه ها را سوزاندند و به اماکن دولتی آسیب رساندند وبازهم از سوی برخی از مسئولین اقدامی صورت نگرفت ومردم با دیدن این اقدامات نتواستند آرام بنشینند ونظاره گر باشند وبه صورت خودجوش قیام 9 دی را رقم زدند وجانانه علمهای قیام امام حسین را به دوش کشیدند وامام راحل ورهبر معظم انقلاب را حمایت کردند.
وی به نیات واهداف شوم دشمنان اشاره نمود وگفت: دشمن هیچگاه به فکر نظام وانقلاب مانبوده است واگر زمانی از شخصی حمایت کردند به دلیل قصور یا کوتاهی ویا اشتباه آن فرد بوده است.واین افراد به مثابه کسانی هستند که زمانی همراه وهم رزم پیامبر اکرم(ص) بودند ولی بعداز حیات ایشان راه خود را جدا نمودند و امیرالمومنین علی (ع) یعنی امام عصر خود را تنها گذاشتند .
 اسماعیلی در خاتمه با بیان اینکه حرکت مردم در نه دی طومار فتنه را در هم پیچید اظهار داشت:جزءجزء مردم فارق از هرحزب و دسته و جناح وتنها با عشق به امام قیام 9 دی را آفریدند وباتمام وجود از رهبری ولایت فقیه دفاع کردندو در برابر استکبار جهانی و ددمنشان عالم ایستادند و تا زمان ظهور ولی عصر خواهند ایستاد وهیچ ادعای نیز نداشته و نخواهند داشت.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات