امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۵
کد خبر : 13944
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت آگاه نبود، ضربه جبران‌ناپذیری به انقلاب وارد می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، با اشاره به ۸ ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز ولایت امام عصر(عج) اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در سایه‌سار ولایت این مرد بزرگ بتوانیم راز مهدویت و انتظار را بشناسیم و منتظران واقعی حضرت باشیم.
وی، در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی افزود: این حماسه بزرگ قیامی مردمی بود که توسط ملت بابصیرت، آگاه و مقتدر ایران رقم خورد.
خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد: پس از انتخابات سال ۸۸ و رویدادهای آن زمان تمام دشمنان انقلاب از احزاب و گروه‌های گوناگون چنگ و دندان تیز کرده بودند و با برنامه‌ریزی دقیق برای پیاده‌نظامشان در داخل کشور، سعی در براندازی انقلاب داشتند که اگر هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت آگاه نبود چه بسا ضربه جبران‌ناپذیری به انقلاب وارد می‌شد.
وی افزود: همزمان با این توطئه‌های دشمنان، عده‌ای بی‌بصیرت نیز در داخل کشور به هشدارهای تیزبینانه مقام معظم رهبری و دلسوزان انقلاب گوش نسپردند و فتنه‌ای را رقم زدند که اگر زیرساخت‌های نظام مقدس و ولایت‌مداری مردم نبود انقلاب ما به سرنوشت انقلاب پیامبر (ص) در زمان بعد از رحلت ایشان دچار می‌شد.
حجت‌الاسلام اسماعیلی، با بیان اینکه جامعه اسلامی و مردم همواره در معرض آزمایش الهی هستند، گفت: زخم‌خورگان انقلاب سال‌ها منتظر چنین فرصتی بودند و با این وقایع جرات جسارت پیداکردند، مسجد و پایگاه مقاومت را به آتش کشیدند، به نیروهای خدوم انتظامی اهانت کردند، عکس امام را پاره کردند و مردم تنها منتظر بودند تا روزی آنها دست از این کارهای وقیحانه بردارند.
امام جمعه گلپایگان اظهار داشت: در میان آن وقایع عده‌ای هم که داعیه پیروی از خط امام را داشتند در مقابل این بی‌حرمتی‌ها سکوت کردند و با تکبر و غرور بحث تقلب در انتخابات را مطرح کرده و بدون توجه به راه‌های قانونی و هم‌پای ایادی استکبار با ایجاد آشوب بر این مسائل دامن زدند.
وی خاطرنشان کرد: در این میان وقتی برخی مانند بنی‌امیه خیمه‌های عاشورایی و بیرق‌های امام حسین(ع) را آتش زدند، چادر از سر زنان کشیدند و چنگ و دندان برای انقلاب و علمدار انقلاب تیز کرده‌اند، خون مردم به جوش آمد و به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار رقم زدند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی با تاکید براینکه حماسه ۹ دی تنها متعلق به مردم است، گفت: ملت هوشیار ایران هنگامی که دیدند راه برخی خواص با راه صهیونست‌ها و امریکایی‌ها یکی شده، آب به آسیاب منافقان می‌ریزند و از کف زدن و هلهله دشمن لذت می‌برند، چون همیشه دل به ولایت فقیه دادند و حماسه‌ساز شدند.
وی تصریح کرد: دشمنان تمام رسانه‌ها را در اختیار فتنه‌گران قرار دادند تا انقلاب را از پا در آوردند و چراغ ولایت را خاموش کنند، اما با حمایت ملت همیشه در صحنه ایران امروز این کشور ما است که حرف اول را در دنیا می‌زند و دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است.
خطیب جمعه گلپایگان خطاب به سران فتنه توصیه کرد: دست از ملت و ولایت فقیه بر ندارید و به دامان ملت باز گردید تا بیش از این رسوا نشوید که امام راحل به همه وصیت کردند: “همواره پشتیبان ولات فقیه باشید تا به این مملکت اسیبی نرسد”.
وی یادآور شد: به منظور گرامیداشت این حماسه ماندگار همایشی در شب ۹ دی با حضور آیت الله محمدی امام جمعه همدان در امامزاده هفده تن گلپایگان برگزار خواهد شد و از عموم مردم مومن و ولایت مدار شهرستان دعوت می شود تا بار دیگر با حضور پرشور خود در این مراسم در زنده نگه داشتن این حماسه مردمی شریک باشند./

منبع : ایمنا

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات