امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۳
کد خبر : 13757
چاپ خبر :
معاون جدید فرماندار گلپایگان

نسبت به نیازها و خواسته های شهرستان گلپایگان مطلع و آگاه می باشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، علیرضا غیور معاون جدید فرماندار شهرستان گلپایگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه اظهار کرد : شهرستان گلپایگان از لحاظ سابقه فرهنگی و حوزه اسلامی و برخورداری از مراجع بزرگ، از جایگاه بسیار بالایی برخوردار می باشد ، اما متاسفانه جایگاه این شهرستان در استان رضایت مند نیست و امید است با همکاری مسئولین شهرستان و استفاده از مدیریت پرتوان و باتجربه فرمانداری، شاهد پیشرفت و توسعه در این شهرستان باشیم.
معاون فرماندار- bayan (4)
وی در خصوص برنامه ها و رویکرد آینده خود در شهرستان گفت: کلیه کارها در گلپایگان باید بر اساس برنامه انجام گیرد و رویکرد من در شهرستان تدوین برنامه در حوزه های مختلف می باشد که ان شا الله  با نشست تمامی ادارات و ارگانها این طرح تحقق خواهد یافت و نقطه شروع و فعالیت من در شهرستان تدوین طرح توسعه شهرستان در عرصه های مختلف خواهد بود.
غیور با بیان اینکه در سال 82 به عنوان مدیریت شهرستانی خدمت نموده است خاطر نشان کرد : انتظارات وخواسته های مردم از یک اداره و سازمان را به خوبی درک می نماییم و با توجه به فعالیت در عرصه های مختلف ورزشی و 4 سال معاونت اداره کل تربیت بدنی استان و مدیر نمونه استانی در سال 90 ،نسبت به خواسته ها و نیاز های شهرستان مطلع وآگاه می باشم وامید است  با استفاده از تجربیات سالهای گذشته ،اقدامات مفیدی در شهرستان شاهد باشیم .
وی افزود: زمانی که از پیشرفت صحبت می کنیم باید دیدگاه سیاسی وجناحی را کنار گذاشته و اهداف مشخص و معین خود را دنبال نماییم  ودر پیشرفت هیچگاه جناح وگروه مطرح نخواهد بود و بنده به شدت از دیگاه سیاسی فراری بوده وتاحد امکان خود را از این دیدگاه مبرا می کنم.
 
وی در ادامه به موضوع ورزش شهرستان پرداخت و بیان کرد:  خوشبختانه در زمینه  ورزشی این شهرستان از توان و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و در عرصه های کشتی ،والیبال،دوچرخه سواری و ورزشهای رزمی در استان پیشرو و دارای سابقه بوده است.
وی وجود برخی از مشکلات ومعضلات پیش آمده در تمامی دستگاها و به خصوص بحث ورزش را، ضعف مدیریتی آن دانست و افزود : این ضعفها وکمبودها باید از طریق اداره کل مورد پوشش قرار گیرد.
غیورعنوان داشت: متاسفانه نکته ریز وقابل تامل در ادارات و ارگانها بحث تضاد و اختلاف سلیقه است که درشهرستان گلپایگان نیز این مشکل وجود دارد وباید تلاش نماییم مشکلات را به حداقل برسانیم وشرایطی لحاظ گردد تا تمام افراد بتوانند در عرصه های ورزشی حضور پیدا نمایند ودر صورت نزدیکی افراد وبخصوص جوانان خواهیم توانست بحث سلامت جسم و دوری از آسیب های اجتماعی و بخصوص بحث اعتیاد در افراد و جوانان را دور نگه داریم .
معاون جدید فرماندار گلپایگان ضمن اشاره به این نکته که در بخش ورزش جانبازان ومعلولین اداره ورزش وجوانان ملزم به قرار دادن بخشی از امکانات وشرایط موجود به جامعه وهیئت ورزشی معلولین  وجانبازان می باشد اظهار داشت: پیگیری روند ورزشی جامعه معلولین وجانبازان را با حضورنماینده معلولین وجامعه ورزشی آنها ، در دستور کاری خود قرارخواهد داد.
معاون فرماندار در خاتمه به جایگاه ونقش رسانه در جامعه پرداخت وگفت: رسانه وجراید می توانند در انتقال و تعامل بین مردم ومسئولین بسیار موفق وموثر بوده وشهرستان را به نوعی مورد آسیب شناسی قرار دهند وپل ارتباطی بین مردم ومسئولین باشند وشهرستان را آنچنان که شایسته ودر خور این مردم این شهر می باشد معرفی نمایند ، زیرا تنها آنچه مد نظر می باشد خواسته ها ودغدغه ها و مشکلات مردم است.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات