امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۲
کد خبر : 13623
چاپ خبر :

بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما در کمیسیون اصل 90

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،«حسین آذین» درباره رسیدگی کمیسیون اصل 90 مجلس به شکایات رسیده درباره قیمت های بلیت شرکت های هواپیمایی در روزهای خاص که تا حدود 400 درصد نیز افزایش می یابد، افزود: این موضوع در جلسه ای با رییس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح شد و وی نیز گفت که قانون مشخصی در این زمینه وجود ندارد و به عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد که قیمت ها را مشخص می کند.

وی ادامه داد: درحالیکه در روزهای شلوغ به علت افزایش فروش بلیت باید قیمت ها کاهش یابد اما به دلیل حضور واسطه ها در این بازار باعث افزایش قیمت های بلیت می شود، درضمن نظارت بر آژانس های مسافرتی نیز در این روزها به شدت کاهش می یابد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تصریح کرد: در پایان این جلسه مقرر شد که تعریفی درباره چگونگی نظارت بر آژانس های مسافرتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود تا نظر کارشناسی درباره این موضوع ارائه و یا حتی بصورت قانون به دولت ابلاغ شود.

وی خاطر نشان کرد: آژانس های مسافرتی عمدتا با قیمت های بسیار پایین چارتر می کنند ولی پس از مدتی و در روزهای خاص این قیمت ها را هرچقدر بتوانند افزایش می دهند و به فروش می رسانند که مقرر شد در این زمینه فهرستی از شرکت هایی که چارتر می کنند، آماده و تقدیم مجلس شود تا در جلسه بعدی فهرست راهکارهای نظارت بر آنها مورد بررسی قرار گیرد.

رسیدگی کمیسیون اصل 90 به پرونده مرغ های آلوده

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه جلسه ای با رییس سازمان دامپزشکی و شرکت پشتیبانی امور دام درباره واردات 750 تن مرغ آلوده به کشور برگزار شده است، گفت: البته این میزان مرغ وارداتی آلوده امحاء و تبدیل به کود شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مدارک ارائه شده به کمیسیون اصل 90 ناقص بود قرار شد در جلسه دیگری این افراد گزارش کاملی از این موضوع ارائه دهند.

آذین واردات این محصولات را طی چند ماه اخیر دانست و گفت: پس از ارائه گزارش توسط مسوولان وزارت جهاد کشاورزی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات