امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۱
کد خبر : 13574
چاپ خبر :
نماینده ولی فقیه در گلپایگان:

مرحوم پرورش یکی از نیروهای ایده پرداز وازسنگرداران مباحث اعتقادی درقبل و بعد انقلاب بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت السلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان پیش از ظهر امروز به مناسبت اولین سالگرد مرحوم استاد پرورش در جمع خبرنگاران اظهار نمود: مرحوم پرورش یکی از نیروهای ایده پرداز وازسنگرداران مباحث اعتقادی در قبل وبعد انقلاب بود و در استان اصفهان توانست با استفاده از کلاسهای اعتقادی ومذهبی وکمک گرفتن از دو منبع با ارزش قرآن ونهج البلاغه ، برنامه های بسیار موفق وخوبی را در راستای جذب و تربیت نیروهای جوان و باارزش و معتقد به اندیشه ها وافکار امام راحل، اجرا نماید.

DSCF3081

نماینده ولی فقیه در گلپایگان بیان کرد:مرحوم پرورش پس از پیروزی انقلاب نقش بسزا و موثری را در بدنه نظام وانقلاب ایفا نمود و به عنوان وزیر آموزش وپرورش در دولت شهید رجایی انتخاب گردید و با پشتوانه اعتقادی خود وبا افکار واندیشه های شهید رجایی کارها را دنبال نمود ودر عرصه های مختلف فعالیت نمود.

وی با بیان اینکه مرحوم پرورش، پیرو حقیقی اندیشه های امام راحل و مطیع رهبر فرزانه انقلاب بود تصریح کرد: ایشان از ابتدای زندگی و و در طول عمر پربرکت خود وتا لحظه مرگ از امام و رهبر خود پیروی نمودند . و از جمله کسانی نبودند که زمانی انقلابی و پیرو رهبری بودند ودر فرازها و نشیب های انقلاب دچار لغزش و ریزش گردیدند.

 اسماعیلی یکی از اهداف مرحوم پرورش در دوران زندگی خود را ضمن برخورداری از روحیه انقلابی و ولایتمداری ایشان تقویت نظام وانقلاب دانست و افزود: ایشان همواره در سلامت فکر و اندیشه بودند و در تمام طول عمر خود همواره سعی در جذب جوانان به نظام و انقلاب نمودند.

امام جمعه گلپایگان در پایان از خداوند درخواست نمود روح این فرد خادم به اسلام ونظام وانقلاب را با روح شهدا وامام شهدا واهل جنت محشور گرداند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات