امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۱۰/۰۱
کد خبر : 13578
چاپ خبر :
رییس اداره آموزش و پرورش گلپایگان:

مرحوم پرورش یک وارسته به تمام معنا در عرصه فرهنگ و از حامیان و مدافعان ولایت فقیه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، مهدی اشراقی رئیس آموزش وپرورش شهرستان گلپایگان به مناسبت سالگرد ارتحال مرحوم پرورش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحوم پرورش اسطوره وپیشکسوت فرهنگی ایران و یکی از حامیان و مدافعان نظام و ولایت فقیه و از جمله دوستان شهید رجایی و رهبر راحل انقلاب بود واستفاده از تجربیات وافکار آن بزرگواران، توانست وی را در عرصه های مختلف موفق گرداند.

 

مهدی اشراقی

 

اشراقی به وجه شخصیت مرحوم پرورش اشاره نمود وگفت: مرحوم پرورش همواره مطیع امام راحل بود ودستورات امام را اجرا می نمود و سالها شکنجه و زندان را تحمل نمود و استوارانه از رهبر و ولایت فقیه دفاع کرد.

 اشراقی نقش مرحوم پرورش را در قبل وبعد از انقلاب بی نظیر برشمرد و افزود : پرورش علاوه براینکه شخصی انقلابی بود یک وارسته  به تمام معنا در عرصه فرهنگ نیز بود . واین شخصیت بزرگ فرهنگی که پس از انقلاب مسئولیتهای زیادی در آموزش وپرورش دارا شد توانست نقش بسزا وموثری را در بدنه آموزش وپرورش ایفا نماید .و دوره تصدی وی را در وزارت آموزش وپرورش می توان از دوره های موثر ومتاثر از افکار واندیشه های فرهنگی وی دانست.

اشراقی در خاتمه افزود: یاد وخاطره پرورش باید توسط فرهنگیان وفرهیختگان زنده نگه داشته شود وافکار واندیشه های وی برای همیشه در جامعه فرهنگی ثبت گردد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات