امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۲۵
کد خبر : 13083
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان؛

افتتاح پایگاه بهداشتی سید صادق مقدسی در گلپایگان/کلنگ ساختمان مرکز بهداشت شماره یک با حضور مسئولین شهرستان و معاونت درمان آقای طلوعی به زمین خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، با حضورحجت السلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان، سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم شهرستانهای گلپایگان و خوانسار، فیروزی رئیس شورای شهر، معاونت درمان استان و جمعی از مسئولین شهرستان و خیرین شهرستان؛ پایگاه بهداشتی مرحوم حاج سید صادق مقدسی افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

شبکه بهداشت و درمان - خبرگزاری بیان گلپایگان (1)

دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در این آیین گفت: مرکز سید صادق مقدسی توسط خیرین عرصه بهداشت و درمان احداث گردید و امروز شاهد افتتاح این مرکز در مدت زمان کمتر از چهار ماه می باشیم.

وی با ضمن اشاره به این نکته که زمین مرکز بهداشتی سید صادق مقدسی با وسعت 800 متر مربع توسط فرزندان مرحوم مقدسی اهدا گردید ؛ افزود: 110میلیون تومان توسط فرزند مرحوم حاج سید صادق مقدسی به جهت ساخت و تکمیل بنا اهدا گردیده است و در حال حاضر حدود 25 میلیون تومان نیز پیمانکار این پروژ طلبکار می باشد.

رستمی در خصوص انجمن خیرین بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد: انجمن خیرین بهداشت و درمان شهرستان با هدف شناسایی و نیاز سنجی واقعی شهرستان در بخش سلامت در سال 92 به صورت رسمی به ثبت رسید و از اقدامات موثر این انجمن می توان به افزایش مشارکت مردم در بخش بهداشت و درمان اشاره نمود.

همزمان با افتتاح پایگاه بهداشتی سید صادق مقدسی کلنگ ساختمان مرکز بهداشت شماره یک با حضور مسئولین شهرستان و معاونت درمان آقای طلوعی به زمین خورد.

دکتر رستمی در حاشیه کلنگ زنی ساختمان مرکز بهداشت و درمان گفت: ساختمان فعلی مرکز بهداشت دارای قدمتی بالای 50 سال می باشد و قابل تعمیر و مرمت نیست و طی تصمیمات بعمل آمده بر آن شدیم تا ساختمان جدید در کنار ساختمان فعلی احداث گردد و پس از تکمیل و تجهیز؛ ساختمان قدیمی تخریب شود.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ادامه بیان داشت: هزینه برآورد شده برای ساخت و تکمیل این پروژه حدود 500 میلیون تومان می باشد که امید است با مساعدت و همکاری خیرین شهرستان ظرف مدت یکسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

شبکه بهداشت و درمان - خبرگزاری بیان گلپایگان (4)

در ادامه مراسم حجت السلام اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرین شهرستان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان گفت: سلامت جامعه یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و مسئولان شهرستان از ظرفیت ایجاد شده توسط خیرین استفاده نموده و جایگاه شهرستان را از نظر بهداشت  و درمان افزایش داده و به آنجایی که شایسته شهرستان است برسانند.

شبکه بهداشت و درمان - خبرگزاری بیان گلپایگان (5)

سید محمد حسین میرمحمدی نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در خاتمه حضور مردم را در همه صحنه ها از ویژگیهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه ای را به بخش بهداشت و درمان داشته است و با پیگیریهای مسئولان، امید است مساعدت وزیر بهداشت و درمان در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای گلپایگان محقق گردد و این نشان دهنده دغدغه مسئولان است که درهمه جای شهرستان متبلور می باشد.

خبر: م . طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات