امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۲۰
کد خبر : 12847
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

همایش آشنایی و پیشگیری بیماری ایدز و هپاتیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، همایش آشنایی و پیشگیری بیماری ایدز و هپاتیت با همکاری شبکه بهداشت و درمان و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان و با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان، اساتید، کارمندان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزار گردید.

در این همایش دکتر فیاضی مسئول مرکز مشاوره ایدز شهرستان گلپایگان ضمن ارائه توضیحات لازم در مورد این بیماریها و نحوه انتقال این ویروس از افراد مبتلا به افراد سالم، نسبت به فراگیری ایدز در جهان و تغییر شیوه انتقالی آن در ایران هشدار داد.

پیشگیری از ایدز-دانشگاه آزاد گلپایگان-بیان گلپایگان (2)

 

وی اضافه کرد افرادی که HIV  آن‌ها مثبت شده حق زندگی طبیعی دارند زیرا این ویروس، از طریق زندگی عادی و انجام مراودات اجتماعی از قبیل دست دادن، روبوسی کردن و … قابل انتقال نیست. در حاشیه این همایش،ایستگاه سلامت نیز برپا شد.

مهندس سیدعلیرضا بنی طبا معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان هدف از  برگزاری این همایش را حساس سازی جوانان نسبت به وجود این بیماری اعلام کرد و گفت: باید افکار عمومی جامعه را به سویی هدایت کنیم، تا بستر لازم جهت زندگی عادی فرد بیمار فراهم گردد .

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات