امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۱۷
کد خبر : 12769
چاپ خبر :
سرهنگ محمدعلی یوسلیانی

کاهش 18 درصدی جرائم در گلپایگان / طرح پایش تصویری در سطح شهر در سال آینده اجرایی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سرهنگ محمدعلی یوسلیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در نشست مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار گردید، بیان داشت: در 8 ماه گذشته کاهش 18 درصدی جرائم در شهرستان رقم خورده است که شامل کاهش    24 درصدی سرقت منزل، کاهش 32 درصدی در خصوص سرقت مغازه، کاهش 28 درصدی سرقت اماکن، کاهش 21 درصدی اتومبیل، کاهش 20درصدی در سرقت موتوسیکلت، کاهش 3 درصدی سرقت از داخل اتومبیل،کاهش 47درصدی در بخش احشام وکاهش 9 درصدی در سایر سرقت ها را شامل می باشد.

نشست خبری نیروی انتظامی گلپایگان - بیان گلپایگان (2)

 

وی عنوان کرد: تصادفات و حوادث رانندگی با کاهش 35 درصدی در شهرستان گلپایگان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته همراه بوده است.

یوسلیانی کشفیات مواد مخدر را 102 کیلوگرم در سال جاری خبر داد که با افزایش صددرصد همراه می باشد که تا پایان سال با کاهش همراه خواهد بود.

یوسلیانی اظهار داشت : در آذر ماه سال جاری حدود 10نفر از سارقان شناسایی و دستگیر شده اند که شامل 2 نفر سارق احشام ،5 نفر مال خر،1نفر کیف قاپ و یک نفر سارق به عنف می باشند.

نشست خبری نیروی انتظامی گلپایگان - بیان گلپایگان (4)

 

وی به سرقت احشام که در محدوده کاظم آباد صورت پذیرفته بود اشاره نمود و گفت: سارقین از غفلت صاحبان مال و عدم استفاده صاحبان از امکانات امنیتی مانند قفل و دوربین های حفاظتی و با تحت نظر قرار دادن صاحبان احشام از عدم حضور آنها استفاده کرده و احشام را مورد سرقت قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در ادامه افزود : در مورد سرقت احشام، تعدادی از احشام کشف گردید و تحویل مال باختگان گردید که ارزش این کشفیات بالغ بر 100میلیون تومان می باشد.

نشست خبری نیروی انتظامی گلپایگان - بیان گلپایگان (3)

 

یوسلیانی از دستگیری یک نفر سارق به عنف خبر داد، این شخص با حضور در مقابل بانکها و با معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی از افراد و به خصوص افراد مسن اقدام به سرقت می نمود که با پیگیری نیروی انتظامی شناسی و دستگیر گردید. این شخص سارق بالغ بر 50 میلیون ریال از مردم سرقت انجام داد است.

از دیگر اقدامات نیروی انتظامی می توان به دستگیری فرد کیف قاپ اشاره نمود که وی توانسته بود 6 فقره سرقت؛ به ویژه از بانوان انجام دهد که به همراه این شخص دو عدد موتور سیکلت و اموال مال باختگان کشف و تحویل صاحبان گردید .

سرهنگ یوسلیانی از اجرای طرح امنیت اجتماعی و طرح پلیس محور خبرداد و گفت :امید است با اجرای این طرح بتوان در محلات شهر بسیاری از معضلات و مشکلات را پیگیری و مرتفع نمود.

نشست خبری نیروی انتظامی گلپایگان - بیان گلپایگان (5)

 

فرمانده نیروی انتظامی به مردم یاد آور گردید: برخی از سرقت ها به دلیل سهل انگاری وکم توجهی صاحبان مال رخ می دهد و می بایست مردم به نکات امنیتی و حفظ مال خود دقت لازم را داشته باشند و شرایط را برای سرقت هموار ننمایند.

وی افزود: به دلیل اجرای طرح پایش تصویری در سطح شهر تعاملات صورت گرفته و با متولیان امر مذاکراتی انجام شده و امید است با پیگیریهای اصناف ویژه مانند طلا فروشیها و بانکها و پیگیریهای شهرداری به جهت پایش تصویری میادین در سال آینده این طرح در گلپایگان محقق گردد.

نشست خبری نیروی انتظامی گلپایگان - بیان گلپایگان (6)

 

سرهنگ یوسلیانی در خاتمه ضمن قدردانی از دستگاه قضای که همواره یاری دهنده نیروی انتظامی بوده است گفت: اگر همکاری مردم و مسئولین وآحاد مردم نباشد هیچ اقدام مبارکی صورت نخواهد گرفت

 

خبر: م.طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات