امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۱۳
کد خبر : 12403
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

پیام آیت اله صافی گلپایگانی به راهپیمایان اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،آیت اله صافی گلپایگانی راهپیمایی اربعین حسینی را کنگره عظیم مسلمانان دردفاع از راه نورانی امام حسین (ع) دانست .وی در آستانه اربعین حسینی در پیامی به ملت بزرگ و شجاع عراق و شیعیان مؤمن و مخلص اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد: حضور میلیونی شما با پای پیاده از شرق و غرب و دور و نزدیک به سوی کربلای مقدس، کنگره عظیمی است که به دنیا اعلام می کند راه حسین و اهداف او جاودان و فراموش ناشدنی است.
آیت اله صافی گلپایگانی روز اربعین را مظهر عزت و سرافرازی، استقامت امت قرآن و روز محکومیت جهالت و گمراهی و بردگی غیر خدا دانسته و تصریح کرده است:
شما با اقدام شجاعانه خود در این روز بزرگ از حق و ایمان و وجدان زنده بشری دفاع می کنید و پیام سیدالشهدا علیه السلام را به جهان می‌رسانید و استبداد و حاکمان مستبد و مزدوران بیگانگان را محکوم می کنید و به یزید و ابن زیاد و طاغوت های ظالم زمان اعتراض می‌کنید.
آیت اله صافی پگلپایگانی خطاب به شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی آورده است : شما لیاقت عمل به وظیفه ولایی و اسلامی خود را پیدا کردید. کاش همراه شما بودم و افتخار داشتم این گام های مبارک و عزیز و مقدس را با شعار لبیک یا حسین بردارم و خاک قدم های شریف شما را توتیای دیدگان سازم.

منبع:واحد مرکزی خبر

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات