امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۱۳
کد خبر : 12394
چاپ خبر :
پس از رای گیری و شمارش آرا

اعضای هیئت رئیسه شورای راهبردی بسیج گلپایگان انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سومین اجلاس مجمع شورای راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان، صبح امروز در محل سالن بصیرت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان برگزار گردید و اعضای هیئت ریئسه مجمع کارگروه های موضوعی،تخصصی،قشری وشورای بسیج شهرستان به وسیله آرای بسیجیان حاضر در جلسه انتخاب گردیدند.
محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در این اجلاس،ضمن تقدیر وسپاس از مسئولین شهرستان و بسیجبان اظهار کرد: بسیج شهرستان، دارای بهترین و برجسته ترین صاحب نظران و اندیشمندان ، در تمامی اقشار،صنوف و کمیسیونهای مختلف می باشد، که می بایست درتحقق اهداف نظام اسلامی از این ظرفیت و قابلیت ها استفاده نمود.
وی هدف از تشکیل مجمع شورای راهبردی بسیج را کمک به تحقق جامعه اسلامی بوسیله پیاده نمودن آرمانها وارزشهای نظام مقدس اسلام و رهنمودهای امام راحل عظیم الشان و فرامین مقام عظمای ولایت ورهبری در شهرستان بیان نمود و افزود: این مجمع در مردادماه سال 92 کار خود را آغاز کرد و به منظور ظرفیت سازی برای جذب حداکثری افراد ، تحقق بسیج ده ها میلیونی وایفای نقش سازنده نخبگان وصاحب نظران واندیشه ورزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان جهت کمک به دولت و مدیریت شهرستان،استان و در نهایت کشور تشکیل گردید.
وی با بیان اینکه مجمع شورای راهبردی بسیج شامل 13 کارگروه می باشد افزود: هر کارگروه دارای  16 تا 22 نفر عضو می باشد و نخبگان و اندیشمندان این کارگروهها زیر نظر هیئت‌رئیسه کارگروه تلفیق فعالیت دارند و در هر فصل یک اجلاس برگزار می‌شود.

سرهنگ علیشاهی در ادامه به ارتباط مجامع شهرستانی با استان پرداخت و ادامه داد: کارگروه‌های مجمع بسیج شهرستان، سالی دو بار تشکیل جلسه می‌دهند و سالی یک بار مجامع استانی و شهرستانی بسیج با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود .

وی تصریح کرد:اعضای کارگروه های بسیج شهرستان پس از بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ،آنها را در کارگروههای خود مطرح می نمایند و برای حل آنان به بحث و تبادل نظر پرداخته و چاره اندیشی می نمایند.

 در ادامه مراسم با توزیع برگه ها انتخابات هیئت ریئسه شورای راهبردی بسیج شهرستان صورت گرفت وپس از شمارش آرا هیئت رئیسه جدید برای یک سال تعین گردید. و حجت السلام موسوی خراسانی امام جمعه گلشهربا 78رای به عنوان رئیس مجمع شورای راهبردی وحجت السلام شیخعلی با64 رای به عنوان نائب رئیس دوم و محمود بخشی شهردار گلپایگان با 44 رای  به عنوان بازرس شورای بسیج انتخاب گردید.
حجت السلام موسوی رئیس جدید مجمع شورای راهبردی بسیج شهرستان نیز در ادامه این جلسه به ایراد سخن پرداخت وضمن اشاره به امیر المومنین حضرت علی (ع) به عنوان اولین بسیجی عالم اظهار کرد: حضرت علی (ع) در خصوص سالک وبه معنی دیگر بسیجی بیان می دارند که سالک وبسیجی دارای عقل ومنطق و به دور از هوی وهوس و دارای قلب رئوف و مهربان ونرم می باشد.
وی به حوادث اسید پاشی در اصفهان اشاره نمود وبیان داشت: عده ای بدون فکر به روی چند دختر بیگناه اسید پاشیدندوگناه بزرگی را مترکب شدند وسپس آنرا به بسیجیان نسبت دادند بسیجی که حتی حاضر نیست به اسیر ودشمن خود توهین وبی احترامی نمایید چگونه می تواند به هم وطن خود ظلم روا دارد، بسیجی فردی رئوف وبا قلبی مهربان در جامعه می باشد.
  نماینده ولی فقیه در شهرگلشهر افزود: به برکت تشکیل بسیج  در غرب وشرق عالم اسلام وبدون غضب مادر جغرافیای اسلام هیچ دولتی برکنار نخواهد شد ودولتی هم تشکیل نخواهد گردید  وبدون ظن ما برگی از درخت نخواهد افتاد.
لازم به ذکر است در این اجلاس  ریاست کارگروهای قشری کارگری وکارمندی و کارگروه علمی ،آموزشی وپژوهشی  فعالیتهای یکساله خود را بیان نمودند و ازفعالین بسیجی در کارگروهای تخصصی تقدیر صورت گرفت.
3
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات