امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۱۱
کد خبر : 12274
چاپ خبر :
فرماندار گلپایگان اعلام کرد

قیمت جدید انواع نان در گلپایگان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، فرماندار گلپایگان در گفتگو با جمعی از خبرنگاران، با اشاره به افزایش نرخ نان در شهرستان که همزمان با سراسر کشور صورت گرفت، عنوان داشت: نرخ جدید نان از امروز به تمام نانوایی‌های گلپایگان اعلام گردیده است.

حسین فراست با بیان اینکه نانوایان موظفند کاملا  مطابق قیمت‌های مصوب ، نان به مردم عرضه نمایند و جهت افزایش کیفیت نان کوشش نمایند خاطرنشان کرد:مطابق جدول جدید قیمت ها، نان تافتون تنوری با وزن چانه‌ای ۱۹۰گرم با ۱۲درصد سبوس گیری ۲۱۰تومان، تافتون تونلی با وزن چانه‌ای ۲۰۰گرم با ۱۲درصد سبوس‌گیری ۱۶۰ تومان و نان تافتون ماشینی با وزن چانه‌ای ۲۰۰گرم با ۱۲درصد سبوس‌گیری آرد ۲۱۰ تومان مصوب گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: نان لواش با وزن چانه‌ای ۱۸۰ گرم با ۱۲ درصد سبوس‌گیری آرد ۱۶۰تومان و سنگک با وزن چانه‌ای ۷۰۰ گرم با ۷ درصد سبوس‌گیری آرد ۶۸۰تومان از امروز به فروش خواهد رسید.

فرماندار گلپایگان یادآور گشت: قیمت نان بربری با وزن چانه‌ای ۴۰۰گرم با ۱۵درصد سبوس‌گیری به ۳۹۰ تومان ، نان نیمه حجیم با وزن چانه‌ای ۵۰۰ گرم با ۱۲ درصد سبوس گیری آرد به ۴۹۰تومان، تافتون کمشجه با وزن چانه‌ای ۳۵۰گرم با ۱۲درصد سبوس‌گیری ۴۲۵ تومان تغییر یافت.

فراست در خاتمه تأکید کرد: در حال حاضر نرخ آرد ۱۰درصد سبوس‌گیری شده با تحویل درب کارخانه ۷هزارو ۸۰۰ریال و نرخ آرد ۱۸درصد سبوس‌گیری شده با تحویل درب کارخانه ۸ هزار و ۵۰ریال می باشد

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. خرمی گفت:

    نان قوت اصلی مردم ماست خاصه قشر پایین دست، آیا دولت فکری هم برای این کرده است که یارانه ها را افزایش دهد و یا از یارانه متمولین و پر درامدها کم کند و به قشر اسیب پذیر اختصاص دهد. قطعا نه. متاسفانه در شهرستان هم که اصلا نظارت جدی و عزم جدی برای بالا بردن کیفیت نان و نظارت بر عملکرد نانوایی ها نیست، علارقم اردعای مسئولین اگر واقعا نظارتی بود نان اینقدر بی کیفیت تولید نمی شد.

دیدگاه شما

تبلیغات