امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۰۷
کد خبر : 12067
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

داعش برای بقای اسرائیل ایجاد شد/ ملت های مسلمان برای محو اسرائیل لحظه شماری می کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گلپایگان که در مصلای نماز جمعه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: سوگ شهادت سه ساله اباعبدالله که از شدت شکنجه روحی و جسمی اشقیا و غم پدر جان به جان آفرین تسلیم کرد دل اهل بیت و تمام شیعیان را به آتش کشید.
وی افزود: مضجع شریف ایشان همواره ملجا شیعیان بوده اما از زمانی که مستکبران داعش را وارد سوریه و عراق کردند دست مسلمانان از این ملجا کوتاه شد، اگر چه شیعیان اتصال دل خود را با اهل بیت و سه ساله اباعبدالله حفظ کرده اند و امید به روزی دارند که جنایتکاران از این کشور خارج شوند و باز به این ملجا نورانی پناه ببرند.
خطیب جمعه گلپایگان، در ادامه به ۷ آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: در این روز به یاد ماندنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نبردی جانانه برای همیشه نیروی دریایی رژیم بعث را بایکوت کردند و اجازه ندادند دیگر جان تازه ای بگیرد و با این پیکار برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم زدند.
وی، همچنین با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، بیان داشت: رژیم منحوس پهلوی به خیال خام خود قصد داشتند با شهید کردن این عالم بزرگ ایشان را از سر راه خود بردارند اما به قول خود ایشان به کوری چشم بدخواهان راه و افکار مدرس هنوز زنده است.
حجت السلام اسماعیلی، با تبریک این روز به نمایندگان مجلس، گفت: نمایندگان ما بایستی اندیشه ها، استقلال و آزادی خواهی مدرس را دنبال کنند و فقط وکیل مردم باشند و برای خدمت به این مردم گام برداند و تلاش کنند.
امام جمعه گلپایگان، همچنین به ۱۱ آذر سالروز شهادت سردار جنگل اشاره کرد و اذعان داشت: بدخواهان و به ویژه اجنبی های متجاوز خواستند سر از تن میرزا کوچک خان جنگلی جدا کنند تا نام او از تاریخ محو شود اما این مرد بزرگ همچنان به عنوان اسوه و الگوی مردانگی و شجاعت در دل ایرانیان زنده است.
وی، در ادامه با اشاره به نشست اخیر ۱+۵ اظهار داشت: همه انتظار داشتند که این نشست بسیار سنگین و طولانی آخرین جلسه مذاکرات باشد اما به دلیل زیاده‌خواهی‌های برخی کشورهای طرف مذاکره این اتفاق نیفتاد.
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: در این نشست تیم مذاکره کننده ایران تشخیص داد که با تمدید مذاکرات موافقت کند چرا که این تمدید به نفع کشور ما است که منجر به بیداری و آگاهی مردم دنیا می‌شود چون آشکار شدن ماهیت پلید و زیاده‌خواهی‌های امریکا برای سایر ملت‌ها نیاز به زمان دارد.
خطیب جمعه گلپایگان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: (( همانطور که با اصل مذاکرات موافق بودیم با این تمدید هم موافق هستیم )) و چه نتیجه بگیریم و چه نتیجه‌ای برای ما در پی نداشته باشد برگ برنده در دست ملت ما است که دستاوردهای هسته‌ای را بومی کرده و ثابت کردند امریکا هنوز هم هیچی غلطی نمی‌تواند بکند.
وی تصریح کرد: امریکا و هم‌پیمانانش بدانند که دوران زورگویی به سر رسیده است و مذاکره‌کنندگان بایستی بر اساس دلیل و منطق حرف بزنند نه اینکه امریکا بخواهد حرف خود را به کرسی بنشاند و ادعای کدخدایی کند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: امریکایی که ادعای آقایی دنیا را دارد برای یک مذاکره در به در این کشور و آن کشور شده و اراده خود را به دست اسراییل داده و اگر همینطور ادامه دهد در آینده برای کشور خود هم نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند.
امام جمعه گلپایگان، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایالت فرگوسن امریکا، یادآور شد: در زمان فتنه ۸۸ رسانه‌های غربی برای آتش زدن چند اتوبوس و بانک در کشور غوغایی به پا کرده بودند اما امروز در امریکا به خاطر حق طلبی مردم، دولت به جای عذرخواهی تمام سربازان را به مقابله با مردم فرستاده تا مانند میدان جنگ با آنها برخورد کنند.
وی، همچنین به کمک‌های امریکا به داعش اشاره کرد و اظهار داشت: هواپیماهای امریکایی ۵ مرتبه برای داعش اسلحه و مهمات آوردند و این امر دروغ‌های امریکا را مبنی بر مقابله با داعش آشکار کرد چرا که آنها خود داعش را ایجاد کرده و حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: آنها داعش را به جان مسلمانان انداخته‌اند تا از فکر نابود کردن اسراییل غافل شوند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، ملت ایران و تمام ملت‌های مسلمان برای محو کردن رژیم نامشروع اسراییل و فرستادن صهیونیست‌ها به زباله‌دان تاریخ لحظه شماری می کنند.
امام جمعه گلپایگان، با بیان اینکه امروز ملت فلسطین هوشیارتر از همیشه و با تکیه بر حمایت‌های ایران و همه آزادگان جهان در مقابل اسراییل ایستاده‌اند، تصریح کرد: اگر همه دنیا ماهیت امریکا و اسراییل را به خوبی می‌شناختند و مسلمانان با تدبیر و بصیرت بیشتری عمل می‌کردند این مصیبت‌ها بر سر ملت‌های بی‌گناه وارد نمی‌شد./

به نقل از ایمنا

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات