امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۰۶
کد خبر : 12011
چاپ خبر :
محمداسماعیل علیشاهی فرمانده سپاه گلپایگان

زمینه شکل‌گیری بسیج جهان اسلام فراهم شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،همزمان با سالروز تاسیس بسیج، همایش ” شکوه مقاومت ” با حضور بسیجیان شهرستان گلپایگان در آستانه مبارک امامزاده هفده تن گلپایگان برگزار شد.
محمداسماعیل علیشاهی فرمانده سپاه گلپایگان در این همایش و در جمع بسیجیان شهرستان، اظهار داشت: امروز سی و پنجمین سالروز تاسیس شجره طیبه انقلاب است که به فرمان الهی امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و بسیج مستضعفین صادر شد.
وی افزود: نهال بسیج در ۵ آذر سال ۵۸ غرس شد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده که زمینه شکل‌گیری بسیج جهان اسلام را فراهم کرده است تا دنیا نیز از برکات این شجره طیبه بهره‌مند شود.
فرمانده سپاه گلپایگان تصریح کرد: تجربه حضور کم نظیر و بابرکت بسیجیان در تثبیت انقلاب، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه جهادی، اقتصادی و دستاوردهای بزرگ کشور بر همگان ثابت شده و شما باید به خود ببالید که بسیجی هستید.
وی بیان داشت: امروز همه ما همزمان با سراسر کشور و در این همایش گرد هم آمده‌ایم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر بسیج را گرامی بداریم و نشان دهیم که همچنان با روحیه بسیجی پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده‌ایم.
علیشاهی ضمن تقدیر از حضور بسیجیان اقشار مختلف شهرستان در این همایش گفت همچنین حضور امام جمعه شهرستان، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده معظم شهدا و پاسداران عرصه‌های ایثار و شهادت زینت بخش این مراسم بود.
به گزارش ایمنا، در این همایش برادران و خواهران بسیجی در قالب گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، الزهرا و کوثر و همچنین پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات شهرهای گلپایگان و گوگد، بسیج اقشار مختلف شامل ادارات، جامعه پزشکان، بسیج دانش‌آموزی، فرهنگیان، جامعه مهندسین، روحانیت و پیشکسوتان حضور داشتند.

 

IMG_7199

 

به نقل از ایمنا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات