امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۹/۰۴
کد خبر : 11932
چاپ خبر :
رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلپایگان

تاکنون 697 فرصت شغلی در گلپایگان ثبت شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، میثم سلیمانی سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان، درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد ضمن  گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل  بیان اظهار : براساس برنامه تحول اشتغال در سال 93 ، برای شهرستان گلپایگان 1799 فرصت شغلی از طرف دبیر خانه کارگروه استان اصفهان تعریف شده است که تا به امروز وطبق گزارش از سامانه رصد کشور 697 فرصت شغلی در شهرستان ثبت شده است که امید است دستگاهها وادارات  در اجرای تعهدات شغلی  یاری دهنده ما باشند.
وی همچنین ضمن اشاره به پرداخت تسهیلات جهت ایجاد مشاغل خانگی در شهرستان گلپایگان گفت: 1 میلیارد و200 میلیون تومان اعتبار جهت تسهیلات در عرصه مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است که متاسفانه در سال 93 به دلیل افزایش نرخ تسهیلات با عدم استقبال متقاضیان در این زمینه روبرو شدیم.
سلیمانی نرخ سود تسهیلات را 22 درصد اعلام کرد وافزود: از مبلغ یک میلیارد ودویست میلیون تومان اختصاص یافته، حدود 69 درصد آن که مبلغ 870 میلیون تومان می باشد به  بانکهای عامل ابلاغ شد و تنها موفق به جذب  20 درصد از این اعتبارشدیم.
سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در صورت همکاری  دستگاهها وادارات به جهت تسریع معرفی افراد متقاضی  تسهیلات بانکی در راستای ایجاد مشاغل خانگی  سعی خواهیم کرد تا پایان سال اعتبارات را جذب نماییم.
وی نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان را  12/4 درصد بیان داشت وگفت: در مقایسه با سال گذشته، ما افزایش اشتغال را در شهرستان شاهد بودیم ولی در خصوص واحدهای صنعتی وتولیدی با کاهش 5درصدی  تعداد افراد بیمه شده مواجه هستیم  که به خاطر مشکلات اقتصادی این واحدها بوده است.
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات