امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۳۰
کد خبر : 11768
چاپ خبر :
نماینده ولی فقیه در گلپایگان

تفکر و اندیشه بسیجی باید در مسئولین رده بالای کشور نهادینه گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ،حجت السلام اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در دیداری که به مناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان رده های مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان داشت اظهار کرد :آنچه که شهدا وامام شهدا از ما انتظار دارند ، پرداختن به تفکر و اندیشه بسیجی است و باید در راستای رسالت بزرگی ،که همان نشر وتوسعه افکار بسیجی وبسیج نمودن جهان اسلام می باشد کوشش نماییم و به تمامی آرمانهای خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.
اسماعیلی بیان کرد : اگر کسی فکر واندیشه بسیجی داشته باشد حتی اگر که لباس بسیجی هم نداشته باشد خواهد توانست رسالت خود را به انجام برساند همانگونه که شهید بابایی با تفکر بسیجی ودر راستای توسعه افکار بسیج توانست رسالت خطیر خود را در این قالب به انجام رساند.
وی افزود:  آنچه که از قیام عاشورا و واقعه کربلا به دست می آید،بسیج افکار واندیشه ها بود که توسط امام حسین (ع) انجام گرفت و این افکار پس از واقعه کربلا توسط  امام سجاد وحضرت زینب (س) سازماندهی و مدیریت شد.
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه باید تفکر بسیجی در مسئولین رده بالای کشور نهادینه شود تصریح کرد : اگر تفکر بسیجی آنگونه که باید باشد شکل نگیرد شاهد خواهیم بود که برخی افراد حتی در مناصب ومسئولیت ها وجایگاههای مختلف لطمات جبران ناپذیری را به پیکره نظام و اسلام وارد می کنند.افرادی که به هیچ وجه از آنان انتظار نمی رود سخنانی را که حتی یک غیر مسلمان هم نمیزند بیان نمایند . کسی که روزی حقوق بگیر و در بدنه اطلاعات کشور بوده است در ایام عاشورا بیان می نماید که کار امام حسین بر اساس تعقل نبوده است و بدترین جسارت را به امام حسین انجام می دهد واین نشان دهنده این است که این فکر ، فکر سالمی نیست.
وی افزود: امام حسین(ع) جهت تنظیم ومدیریت افکار  و بسیجی نمودن اندبشه ها و ایجاد حرکت توحیدی و الهی در جهان اسلام ، قیام کرد وحماسه عاشورا را خلق نمود .
نماینده ولی فقیه در ادامه این جلسه با بیان اینکه امر به معروف از وظایف آحاد مردم جامعه می باشد، به مسئله بد حجابی اشاره نمود وگفت: بد حجابی عین بی حجابی می باشد واین مسئله برای جامعه  بسیار درد آور است.
 وی اظهار داشت:امید است در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پس از تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان ،بسیج بتواند کمک بزرگی را جهت نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر و احیای ارزشهای دینی  در جامعه انجام دهد.
اسماعیلی در پایان تاکید کرد: باید همواره توطئه های دشمن را مورد رصد قرار داد زیرا دشمن به طرق مختلف ودر انواع لباسها در صدد لطمه زدن به پیکره نظام وانقلاب می باشد وما با نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه خواهیم توانست کشور را در برابر انواع توطئه های دشمن بیمه نماییم ، و این تفکر را وارد تمام عرصه ها ی جامعه نماییم و تفکر حسینی یعنی فداکردن جان خود برای احیای دین وشعارهای توحیدی را زنده نماییم .
Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات