امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۳۰
کد خبر : 11803
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان

حمایت ملت ایران، برگ برنده تیم مذاکره کننده هسته‌ای است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان که در مصلی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای بوده که ثمرات ارزشمندی را در راستای خدمت به ملت و تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی در برداشته است.

وی به حضور پرشور حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان در نماز جمعه این هفته اشاره کرد و افزود: همه ما باید با اعتقاد راسخ به بسیج در راه تحقق آرمان‌های این نهاد ارزشمند و ماندن در این مسیر تلاش کنیم همانطوری که بسیجیان با اخلاص در طول دوران جنگ تحمیلی در مقابل خصم دشمنان ایستاده و مقاومت کردند.

امام جمعه گلپایگان هچنین با اشاره به مذاکرات اخیر 1+5 گفت: امریکایی‌ها هروقت در این مذاکرات شرکت کرده و بعد از آن شروع به رجزخوانی کرده و تصور می‌کنند این سخنان بیهوده می‌تواند در رسیدن به اهدافشان موثر باشد.

وی بیان کرد: برخی تصور می‌کنند که موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف به راحتی به دست آمده در صورتی که دانشمندان متعهد و جوان ما با تفکر بسیجی شبانه روز تلاش کرده‌اند تا به دانش هسته‌ای و سایر علوم دست یافته و با همین تعهد هم پای کار مانده‌اند که این تلاش آنان شایسته قدردانی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: این تفکر دانشمندان همان تفکر بسیج که همان اندیشه خاتم‌الانبیا(ص) و امیرالمومنین (ع) بوده و باید همیشه در جامعه توحیدی جاری باشد همانطور که در زمان جنگ اینگونه بود و امروز هم به فرموده رهبر معظم انقلاب که مدیریت جهادی را مدیریت بیسجی می‌داند باید سرلوحه امور باشد.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: این مدیریت جهادی همان تلاش رزمندگان اسلام بوده که در جبهه‌های حق علیه باطل با دست خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح صدام ایستادند و همان مدیریت حسین فهمیده است که با یک نارنجک و فدا کردن جان خود به نبرد با دشمن رفت.

وی اظهار کرد: تیم مذاکره کننده کشور نیز تاکنون با حمایت مردم در این نشست‌ها پیش رفته‌اند و امیدوار هستیم که دشمنان نیز از زیاده خواهی‌های خود دست بر داشته و این مذاکرات با عقل جمعی به نتیجه برسد تا تحریم‌ها هم برداشته شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی بیان کرد: کشورهایی که خود بمب هسته‌ای دارند، می‌خواهند ایران را از دانش هسته‌ای محروم کرده و به اصطلاح خودشان مراقب ایران باشند و این جریانی مضحک است؛ علاوه براینکه یکی از مفاد توافق این است که تحریم‌ها برداشته شود اما امریکایی‌ها تحریم‌ها را که برنمی‌دارند هیچ، از ایران هم می‌خواهند از حقوق مسلم خود کوتاه بیاید.

امام جمعه گلپایگان خطاب به تیم مذاکره کننده کشور گفت: شما تا به امروز محکم ایستادید و همه ملت از شما حمایت کردند، از این پس هم اگر می‌خواهید برگ برنده دست شما بماند و پرچم عزت ایران مانند همیشه در اهتزاز باشد زیر بار ذلت امریکایی‌ها و اروپایی‌ها نروید که همه ملت پشت سر و حامی شما هستند.

شایان ذکر است صبح امروز و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج گردهمایی حلقه‌های صالحین در محل مصلای نماز جمعه تشکیل شد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخن پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات