امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۲۷
کد خبر : 11593
چاپ خبر :
طی دو مرحله صورت می گیرد

اعزام 120 دانش‌آموز دختر گلپایگانی به اردوی راهیان نور + تصویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، اولین کاروان راهیان نور دبیرستانهای دخترانه شهرستان گلپایگان صبح امروز از کنار قبور پاک شهدای گلپایگان با بدرقه مسئولین و خانواده های آنها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
مهدی اشراقی رییس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار بیان  اظهار کرد: امروز در اولین اعزام دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه به مناطق عملیاتی جنوب کشور ،دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان از سه دبیرستان دخترانه شاهد وکیلی ، الزهرا و دبیرستان بانو قائدی  اعزام خواهند گردید و اعزام مابقی دانش آموزان  در روز پنج شنبه 29 آبانماه ، صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در این کارونها ترکیبی از فرهنگیان وپیشکسوتان سپاه پاسداران و مبلغان دینی و فرهنگی ، همراه دانش آموزان  خواهند بود و ان شا الله به یاری خداوند جمعه شب این دانش آموزان به شهرستان بازخواهند گشت.
سرهنگ محمد اسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گلپایگان نیز در ادامه این مراسم خطاب به دانش آموزان اعزامی اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور کاری فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان است.
وی بیان کرد: شما عزیزان باید فرصت بدست آمده را ارج نهید وبانیت پاک وخالصانه قدم به مکانی گذارید که در هر وجب آن شهیدی به زمین افتاده است تا امروز ما بتوانیم با اقتدار در حفظ ارزشها بایستیم وحرمت چادرهای شما حفظ گردد.
وی با بیان اینکه بالغ بر 300هزار شهید در مناطق عملیاتی جنوب کشور تقدیم گردیده است افزود: با شناخت معرفت به این مناطق وارد شوید و بدانید آسایش وآرامشی  راکه هم اکنون در کشور وجامعه دارا می باشیم مرهون خون پاک شهدای والامقام وایثارگری جانبازان می باشیم وامروز که اسم شما در لیست زائرین مناطق عملیاتی ومحل شهادت عزیزان عملیاتی  حنوب می باشد  این فرصت را غنیمت دانسته وارج نهید

شایان ذکر است امروز 90 نفر از دانش‌آموزان دبیرستانهای دخترانه که عمدتاً درس آمادگی دفاعی داشتند با دو دستگاه اتوبوس به مناطق جنوب کشور اعزام شدند و در روز 29 آبان ماه جاری نیز تعداد 30 نفر دیگر از این دانش‌آموزان به همراه تعدادی از فرهنگیان،پیشکسوتان سپاه پاسداران و مبلغان دینی و فرهنگی به اردوی راهیان نور اعزام خواهند گردید .

8

2

1

4

5

6

7

10

9+




Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات