امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۲۳
کد خبر : 11362
چاپ خبر :
فرزند آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی

امروز جامعه بیش از هر چیز به مبارزه با منکرات نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن صافی گلپایگانی عصر دیروز در مراسم پنجمین سالگرد آیت‌الله العظمی شیخ علی صافی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگاران شهرستان ، اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله العظمی شیخ علی صافی گلپایگانی در جهت ترویج علوم دینی تلاش بسیار کردند و حق بزرگی بر حوزه های علمیه کشور دارند.
وی افزود: عمر ایشان سراسر مبارزه با بدعت ها و انحرافات فکری بود و ایشان از جمله کسانی بودند که در زمان طاغوت با شجاعت تمام با طاغوت و اهدافی که طاغوتیان سعی در اجرای آن داشتند مبارزه کردند.
فرزند آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: نتیجه این مبارزات شجاعانه اخراج ایشان از حوزه علمیه و تبعید به مشکین شهر بود که تاسف و ناراحتی بسیاری از علما را همچون آیت‌الله العظمی سیدمحمدرضا گلپایگانی را در پی داشت که چرا حوزه‌ها در آن شرایط حساس از نعمت وجود ایشان محروم شدند.
وی بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب مردم فهمیدند که این علمای بزرگوار تا چه حد برای استقلال و آزادی مردم زحمت کشیدند و ایشان به حوزه‌ها بازگشتند و تا پایان عمر برای خدمت به مردم و حفظ اهداف اسلام و انقلاب تلاش کردند.
هویت مذهبی شهرستان گلپایگان حفظ شود

IMG_6691

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن صافی گلپایگانی با اشاره به اهداف و توصیه‌های مرحوم آیت‌الله العظمی شیخ علی صافی گلپایگانی گفت: هدف ایشان همواره اجرای مبانی اسلام، توجه به امر به معروف و مبارزه با منکرات بود و همیشه تقاضا داشتند که بانوان جامعه حجاب و عفت خود را حفظ کنند و سعی و تلاش همه در حفظ مسیر، ارزش‌ها و هویت انقلاب بود.

فرزند آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما راه این علمای الهی که همان راه امام زمان(عج) را ادامه دهیم و هویت اسلامی این شهر مذهبی نیز حفظ شود و مردم مومن شهرستان قدر این علمای بزرگ را بدانند و غنیمت شمارند.
وی یادآور شد: نتیجه خدمت خالصانه ایشان مراسمی است که امروز مشاهده می‌کنیم که با گذشت ۵ سال مردم هنوز این چنین به ایشان علاقه دارند و مانند روز اول رحلت و تشییع بی‌نظیر ایشان داغدار این مرجع الهی هستند و به ایشان ارادات دارند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات