امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۲۰
کد خبر : 11237
چاپ خبر :

حمله خاکپور به دایی به خاطر مایلی‌کهن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، محمد خاکپور که پیش از حضور محمد مایلی‌کهن برای رفتن به زندان مقابل این ندامتگاه حاضر شده بود، گفت: اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و زشت‌ترین اتفاق ورزش ما امروز رقم خورد و به نظرم امروز جزو آن روزهای تاریخی خواهد شد. یک شاگرد، استادش را با دستبند راهی زندان کرد و این موضوع باعث خجالت همه ما خواهد شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال کشورمان درباره اینکه با توجه به همبازی‌ بودنش با علی دایی فکر می‌کند که او چنین کاری با مایلی‌کهن کند گفت: من از سال 98 به بعد هیچ ارتباطی با دایی نداشتم و فقط چند باری همدیگر را دیده‌ایم که با هم سلام و علیک کرده‌ایم. با توجه به شناختی از مایلی‌کهن دارم و از قدیم می‌شناسم می‌دانم که پادرمیانی ما هیچ تاثیری روی نظرش ندارد و او تصمیم گرفت راهی زندان شود.

خاکپور درباره اینکه چرا مایلی‌کهن اصرار داشت راهی زندان شود خاطرنشان کرد: او اصرار نداشت که راهی زندان شود. حکم او ابلاغ شده بود و حتی از دادگستری برایش پیامک آمده بود که خود را به زندان معرفی کند و امروز از قانون تمکین کرد و حکم اجرا شد که ماموران مایلی‌کهن را با دستبند تحویل زندان دادند.

وی در واکنش به این موضوع که با توجه به شأن و شخصیت مایلی‌کهن به عنوان سرمربی سابق تیم ملی زشت نبوده که چنین حکمی اجرا شود، گفت: هیچ کس منکر این نیست که مایلی‌کهن شخصیت بزرگی بوده و همه ارزش او را می‌دانند و از آن باخبرند و فکر می‌کنم که تنها شاگردش این موضوع را نمی‌دانسته است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا مایلی‌کهن به خاطر صداقتش به زندان رفته است گفت: صددرصد به همین خاطر بوده و او به خاطر صداقتش راهی زندان شده است. مایلی‌کهن اگر به چیزی اعتقاد داشته باشد آن را در همه جا عنوان می‌کند و ترسی از عنوان کردن واقعیت ندارد.

خاکپور درباره اینکه علی دایی در برنامه 90 اعلام کرده مایلی‌کهن از کارش پشیمان نیست و ابراز ندامت نکرده است، گفت: این حرف بسیار ثقیل است که یک شاگرد بخواهد درباره استادش چنین حرفی بزند. اینکه یک شاگرد بگوید استادم باید ابراز ندامت کند تا او را ببخشم نهایت بی‌حرمتی است.

منبع:تسنیم

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات