امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۱۹
کد خبر : 11120
چاپ خبر :
فرماندار شهرستان گلپایگان

استفاده از روش های نوین آبیاری، راه نجات کشاورزی از خشکسالی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، حسین فراست در نشستی صمیمی با خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: کار خبرنگاران در جامعه بسیار حائز اهمیت است به شرط آنکه صداقت در گفتار و امانت‌داری را در انتقال اخبار رعایت کرده و از تحریف یا مبالغه در نقل خبر خودداری کنند که البته خبرنگاران ما همواره این مسائل را رعایت کرده‌اند.

وی افزود: پویایی و زنده بودن جامعه به آگاهی افراد آن جامعه وابسته است و در واقع امروزه نیاز انسان به دانستن مسائل روز همه افراد جامعه را به اخبار علاقه‌مند کرده است.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند با فعالیت مستمر شهرستان، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود و حتی محصولات آن را به خوبی به دیگران معرفی کنند و در توسعه و آبادانی شهر تاثیرگذار باشند و جو را آرام نگه دارند که در آرامش بسیاری از کارها به خوبی انجام می‌شود.

وی به برخی مسائل روز شهرستان اشارهکرد و بیان داشت: امروز در برخی نقاط شهرستان خشکسالی کشاورزی را تهدید می‌کند که البته در این مسئله مشکل از خود ما است که فقط داریم آب را هدر می‌دهیم و اگر از برخی روش‌های نادرست سنتی دست برداریم و روش‌های نوین را جایگزین کنیم نه تنها خشکسالی متوجه ما نمی‌شود بلکه آب به اندازه کافی هم داریم.
فراست با اشاره به مسائل صنعت ادامه داد: در حال حاضر امکان توسعه صنایع در شهرستان نیست و باید همین مقدار صنایع و ظرفیت‌های شغلی موجود را حفظ کنیم و در مرحله بعد به دنبال توسعه و گسترش صنایع در شهرستان باشیم.

فرماندار گلپایگان همچنین خاطرنشان کرد: مسئله احداث سایت بازیافت شهرستان چندسالی به خاطر مخالفت چند مرتع‌دار متوقف مانده بود که در روزهای اخیر با تلاش مسئولان دو شهرستان گلپایگان و خوانسار این مشکل برطرف و ساخت این سایت آغاز شد.

شایان ذکر است، در این دیدار خبرنگاران شهرستان نیز مشکلات و خواسته های خود را در حیطه فعالیت رسانه ای با فرماندار شهرستان مطرح کردند.

منبع:ایمنا

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات