امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۱۲
کد خبر : 10884
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

13آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است+ تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان: به دلیل تقارن ۱۳ آبان و عاشورای حسینی، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، سایر مسوولان و جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان برگزار شد.
در این مراسم راهپیمایان با غریو “الله اکبر” و “مرگ بر آمریکا ” مسیر میدان ۱۷ شهریور تا امامزاده هفده تن را پیمودند و سپس با تجمع در امامزاده هفده تن و قرائت قطعنامه خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در تجمع راهپیمایان این روز در امامزاده هفده‌تن اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد مبارزه و مقابله ملت ایران با استکبار جهانی است.
وی افزود: در روز ۱۳ آبان رویدادهای بزرگی در تاریخ کشور به وقوع پیوسته است که دو اتفاق آن مربوط به قبل از انقلاب و رویداد سوم در زمان بعد از پیروزی انقلاب حادث شد.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: یکی از رویدادهای این روز در پیش از انقلاب کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم ستمشاهی پهلوی بود که با یک اشاره امریکا تن به این خفت دادند و دیگری تبعید رهبر کبیر انقلاب آغازگر قیام اسلامی، به ترکیه بود که این کار هم به دستور استکبار و در راس آنان امریکا انجام گرفت.
وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب باز هم دسیسه‌های شوم امریکا ادامه یافت تا اینکه فعالیت‌های آنان در لانه جاسوسی برملا شد و با تسخیر این لانه انقلاب دوم رقم خورد و مردم در آن روز نشان دادند که تا زمانی که امریکا دست از این اقدامات برندارد این راه ادامه می‌یابد و مردم به مستکبران اجازه نمی‌دهند که هرچه می‌خواهند انجام دهند.
حجت‌الاسلام اسماعیلی گفت: اما استکبار جهانی و به‌ویژه امریکا دست از ددمنشی‌های خود برنداشتند و پیش از انقلاب با حمایت رژیم طاغوت، پس از انقلاب با تحریک و حمایت منافقین، دیروز با پشتیبانی از طالبان و امروز با تجهیز داعشی‌ها، تکفیری‌ها و تروریست‌ها ، این افراد را به جان مردم ایران و کشورهای مسلمان انداختند تا این مردم رنگ آرامش را نبینند.
امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: اما ملت ایران در طول تاریخ همواره با تبعیت از راه امام شهیدشان اباعبدالله الحسین در برابر یزیدیان زمان ایستادند و اجازه ندادند گزندی به این کشور وارد شود و از این پس هم مانند همیشه در برابر ظلم ظالمان ایستادگی و مقاومت می کنند.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز ملی استکبار در ۱۱ آبان، اظهار کرد: امسال به دلیل تقارن ۱۳ آبان و عاشورای حسینی این مراسم در روز ۱۱ آبان برگزار شد تا امریکایی‌ها گمان نکنند که امسال مردم ما این روز بزرگ را فراموش کرده‌اند و بدانند مادامی که رفتار آنان به همین منوال باشد شعار اول ملت ایران نیز ” مرگ بر امریکا ” است.

 

به نقل از: ایمنا

IMG_6229 IMG_6233 IMG_6236 IMG_6240 IMG_6241 IMG_6242 IMG_6243 IMG_6245 IMG_6246 IMG_6247 IMG_6248 IMG_6252 IMG_6260 IMG_6264 IMG_6269

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات