امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۱۰
کد خبر : 10807
چاپ خبر :
به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان به مناسبت سالروز سیزده آبان

پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان در آستانه سالروزتسخیر لانه جاسوسی آمریکاتوسط,دانشجویان خط امام و روز دانش آموز، شورای هماهنگی ستاد تبلیغات اسلامی گلپایگان اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد
۱۳ آبان روز شگفتی است!
روزی است که ملت ایران ، حوادث بزرگ و سرنوشت سازی را در پیشانی خود حک کرده است و چه عجیب که ردپایی ثابت در تمام این حوادث به چشم میخورد .
ردپای استکبار جهانی در تبعید امام در سال 42 ، و کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ قابل مشاهده است
با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) در سال ۵۸ مهر بطلانی بر دخالتهای آمریکا و دست اندازی های استکبار جهانی در میهن عزیزمان زده شد.
پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)، جیمی کارتر رئیس جمهوری آمریکا با هماهنگی عوامل داخلی و به خصوص چند عضو کابینه دولت موقت، «رمزی کلارک» و «ویلیام میلر» را برای ملاقات با امام خمینی (ره) به ایران اعزام کرد.
حضرت امام به محض اطلاع از سفر هیئت اعزامی از سوی رئیس جمهور آمریکا به ایران، اعلامیه ای خطاب به شورای انقلاب صادر فرمودند.که این اعلامیه تنها اعلامیه حضرت امام است که همانند سوره برائت در قرآن کریم بدون بسم الله الرحمن الرحیم می باشد.
در راستای گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ستادی شامل ۸ کمیته اجرایی با حضور مسئولین محترم شهرستان تشکیل گردید و چون امسال روز 13 آبان با روز عاشورای حسینی مقارن گشته ، این تقارن با مسما و بسیار زیبا را باید فرصتی ارزنده دانست و با استفاده از این فرصت باید در راستای انتقال روح قیام حسینی و تبعیت از امام حسین(ع) با استکبار ستیزی ، که بزرگترین آموزه آن حضرت، ایستادگی در راه عزت و بندگی خدا و نپذیرفتن ولایت دشمنان خداست قدم برداشت.
به همین مناسبت مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فردا یکشنبه ساعت 10 صبح از میدان 17 شهریور به سمت آستانه مقدس هفده تن گلپایگان برگزار میگردد و در شهرهای گوگد و گلشهر این مراسم در خیابان های اصلی و درمیادین اصلی برگزار خواهد گردید.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات