امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۰۷
کد خبر : 10428
چاپ خبر :
مسئول روابط عمومی آبفای گلپایگان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان  مهدی قنبری با بیان اینکه اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اظهار کرد: این طرح  با هدف جمع آوری فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد از محل ساخت تصفیه خانه فاضلاب به سمت شهر های گوگد و گلپایگان اجرا می گردد.

 

1

8

5

 

وی گفت : این طرح، سال گذشته آغاز شد ولی وجود معارضین جهت عبور خط انتقال از اراضی کشاورزی در مسیر طرح ، باعث توقف عملیات شد. که  آبفا ی منطقه جهت حل این مشکل  با دعوت از کلیه معارضین و انجام رایزنی های لازم در این خصوص ، رضایت آنان را جلب نمود و پس از جلب رضایت معارضین عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

قنبری با بیان اینکه در این پروژه سه هزار متری، لوله هایی از جنس بتنی با پوشش داخلی پلی اتیلن به قطر 1000 میلی متر استفاده خواهد شد افزود: اعتبار برآورد شده جهت اجرای عملیات خط انتقال شبکه اصلی فاضلاب به طول 3 کیلومتر  بالغ بر پانزده میلیارد ریال میباشد .

وی تصریح کرد : عمق ترانشه ها در بخش هایی از مسیر به 6 متر میرسد که از جمله عوامل کندی در اجرای این پروژه به شمار می آید.

شستشوی قسمتی از شبکه توزیع آب

 

pic-kh4

مهدی قنبری با بیان اینکه قسمتی از شبکه توزیع آب در گلپایگان و گلشهر شستشو گردید افزود:  در راستای خدمت‎رسانی بهینه و و با هدف تامین بهداشت آب شهروندان برای رفع کدورت، گندزدایی و رفع انسداد شبکه توزیع آب این کار  انجام گرفت و در این عملیات بیش از 5 کیلومتر از شبکه توزیع آب مورد شستشو قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد:  آب شرب شهر با اقدامات نظارتی و کنترلی این امور مورد آزمایشهای  مداوم شیمیایی و میکروبی قرار میگیرد.

شیر خط انتقال اصلی شبکه توزیع آب گلپایگان تعویض شد

 

14

مسئول روابط عمومی آبفای گلپایگان اظهار کرد: به همت امور بهره برداری آبفا منطقه یک عدد شیر(گیت والو)  350 میلیمتر  خط انتقال اصلی شبکه توزیع آب گلپایگان تعویض شد.

وی گفت : این عملیات در پی فرسودگی و عدم امکان استفاده از این گیت والو اجرا شد ، که جهت جلوگیری از قطع شدن آب در شبکه توزیع ، عملیات تعویض شیر ،در ساعات پایانی شب آغاز و تا سپیده دم ادامه داشت .

شستشو و سرویس دستگاههای میکرواسترینر در تصفیه خانه آب گلپایگان

 

15

قنبری بیان کرد : عملیات شستشوی دستگاههای میکرواسترینر در تصفیه خانه آب گلپایگان انجام شد .

وی ادامه داد: این دستگاهها که جهت استفاده در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان تهیه و نصب گردیده با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه بخشی از آب شرب منطقه گلپایگان را تامین می نماید.

وی تصریح کرد : عملیات شستشوی دستگاههای میکرواسترینر در جهت بالا بردن کیفیت خروجی این دستگاهها بصورت دوره ه ای انجام میگیرد .

از ابتدای سال تاکنون 642 کنتور آب در منطقه گلپایگان تعویض شد

مسئول روابط عمومی آبفای گلپایگان با بیان اینکه ،از ابتدای سال تاکنون 642 کنتور آب در منطقه گلپایگان تعویض شد افزود:  از این تعداد 388 کنتور در گلپایگان ، 154 کنتور در گلشهر و 100 کنتور در گوگد تعویض گردید.

وی تصریح کرد:  عملیات تعویض کنتورها در راستای اجرای مدیریت مصرف بهینه آب با جدیت بیشتر نسبت به سالهای گذشته انجام گرفته است.

قنبری خاطر نشان کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 240 فقره انشعاب آب در منطقه گلپایگان نصب گردید ، که نصب انشعابات آب در گلپایگان ، گوگد و گلشهر به روز انجام میشود و با نصب بروز انشعابات آب در منطقه گلپایگان شعار مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در امر خدمات رسانی محقق خواهد گردید .

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات