امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۰۷
کد خبر : 10465
چاپ خبر :
همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل

مانور پدافند غیر عامل در گلپایگان برگزار گردید + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سرهنگ محمد علی یوسلیانی صبح امروز در مانور پدافند غیر عامل که در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان و با همکاری  شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، مرکز فوریت‌های 115، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان، گشت راهداری و نیروهای نظامی و انتظامی گلپایگان برگزار گردیداظهار کرد : یکی از شاخص ترین برنامه ها در هفته پدافند غیرعامل ایجاد هماهنگی بین دستگاهها وارگارنها ی امنیتی وامدادی جهت آمادگی در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان در زمان وقوع حوادث می باشد.

وی بیان کرد:هنگام بروز حوادث نیروهای نظامی و انتظامی ونیروهای امدادی از اولین کسانی هستندکه در محل حادثه حاضر می شوند و بدین جهت نیاز است که بین این نیروها هماهنگی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیام اصلی در هفته پدافند غیر عامل نیز ایجاد هماهنگی بین ارگانها ودستگاههای امدادرسان می باشدتصریح کرد: هدف اصلی از اجرای مانور پدافند غیر عامل ایجاد هماهنگی بین سازمانها و ارگانهای مربوطه درزمان بحران می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان  هماهنگی وانسجام در بین یگانهای امدادی وانتظامی را جهت ارائه خدمت مطلوب به جامعه واجب وضروری دانست وگفت :اگر می خواهیم کارها به نحو مطلوب و موثری در جامعه انجام گردد، باید ارگانها، هماهنگی تنگاتنگی باهم داشته باشند.

یوسیلیانی در خاتمه افزود: در راستای خدمات دهی وامداد رسانی در کنار نیروهای خدوم امدادی،نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس  مردم  و برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه  می باشد.

شایان ذکر است پس از بازدید معاون فرمانداری،فرماندهی نیروی انتظامی،مدیر شبکه بهداشت و درمان ، رئیس جمعیت هلال احمر، و دیگر مسئولان ذیربط  از نیروهای خدمت‌رسان حاضر در ستاد فرماندهی، مانور خودرویی در سطح خیابان‌های شهر انجام شد.

1

2

3

14

5

6

7

8

9

10

11











Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات