امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۰۷
کد خبر : 10461
چاپ خبر :
با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و راهبردی وزارت نیرو

طرح بزرگ آبرسانی به گلپایگان مورد بازدید قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، طرح بزرگ آبرسانی به گلپایگان مورد بازدید مدیر کل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و راهبردی وزارت نیرو قرار گرفت . در این بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت ،مدیر پروژه تصفیه خانه آب گلپایگان ، مدیر آبفا گلپایگان  ومسئولین و کارشناسان شرکت های مشاور و پیمانکار حضور داشتند .

 

2

9

 

 

به گفته مسئول روابط عمومی شرکت آبفای گلپایگان ، بختیار مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو با حضور در محل ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان از نزدیک شاهد چگونگی اجرای قسمتهای مختلف این پروژه قرار گرفت.

بختیار طی سخنانی با اشاره به اهمیت طرح آبرسانی به گلپایگان اظهار کرد : انتظارات از پیشرفت این پروژه بسیار بالاتر بود و پیمانکار این طرح می بایست با جدیت بیشتر در فعالیتهای خود موجبات پیشرفت سریعتر این طرح را فراهم نماید تا این طرح تا پایان سال جاری به سرانجام برسد .

بختیار با بیان این مطلب که انتظارات مردم منطقه در خصوص  استفاده از آب با کیفیت تر بالاست ،خواستار اعلام برنامه زمان بندی توسط پیمانکار شد.

وی ضمن تاکید بر اتمام کار ساخت تا پایان سال جاری خاطر نشان کرد : برنامه زمان بندی مشخص از فعالیتهای باقیمانده و نحوه اجرای آن باید اعلام  گردد و بر مبنای تعهدات موجود ، کلیه قراردادهای لازم در خصوص تهیه تجهیزات منعقد و پیش پرداخت ها توسط کارفرما تامین گردد.

در ادامه جلسه  مهندس بیشه ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان، ضمن ارائه مطالبی در خصوص تجهیزات مورد نیاز در تصفیه خانه گلپایگان ، با اشاره با مبالغ قراردادهای خرید این تجهیزات گفت : مهندسی خرید به صورت کامل انجام شده است و قراردادها آماده انعقاد میباشد و حداکثر تا شش ماه آینده تجهیزات مورد نیاز وارد کارگاه خواهد شد .

وی مدت زمان نصب این تجهیزات را دو ماه اعلام کرد.

پس از این بازدید در جلسه ای با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی وزارت نیرو ؛ برآوردهای مالی و پیشرفتهای صورت گرفته تشریح گردید، که در ابتدا کارشناسان مشاور طرح ساخت تصفیه خانه آب گلپایگان به تشریح کلی پروژه پرداختند و  در خصوص فرایندهای صورت گرفته توضیحاتی ارائه نمودند.

ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان توسط آبفا منطقه در حال اجراست

 

مدیر آبفا گلپایگان در این جلسه  با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد : ساخت و نصب فیلتر شنی در فاز اول تصفیه خانه آب گلپایگان توسط آبفا منطقه در حال اجراست و در آینده نزدیک در مدار بهره برداری قرار میگیرد .

جواهری مدیر پروژه تصفیه خانه آب گلپایگان نیز در این جلسه مطالبی در مورد مشکلات موجود در اجرای سازه های فرآیندی را بیان نمود.

 

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات