امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۰۶
کد خبر : 10320
چاپ خبر :
فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان

نیروی انتظامی باتمام عوامل و نیروهای خود، تامین امنیت مردم را به عهده گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سرهنگ محمد علی  یوسلیانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان به مناسبت آغاز ماه محرم ومراسم ویژه عزاداری سالار شهیدان در گفتگوبا خبرنگار بیان اظهار کرد : تامین آرامش وامنیت مردم بخصوص در این ایام از وظایف نیروی انتظامی می باشدو در این خصوص نیز موارد فوریتی در ارجحیت  برنامه های نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: جهت برقراری نظم وانضباط وایجاد امنیت ،نیروی انتظامی از کلیه واحدههای صنفی به خصوص صنف طلا وجواهردرخواست کرد تا براساس برنامه ابلاغ شده فعالیت نمایندوطبق برنامه، اقدام به شروع فعالیت روزانه وتعطیلی پایان روز واحدهای صنفی خود نمایند وبا نیروی انتظامی به جهت حفظ امنیت در شهرستان همکاری نمایند.

یوسلیانی افزود: جهت ایجاد نظم و انضباط میان دسته جات وهیئات عزاداری ،طرح برنامه انضباطی به آنان ابلاغ گردیده است و برقراری نظم وانضباط به خود آنان واگذارشده ودراین رابطه پلیس یار هیئات ، مسئول برقراری نظم وامنیت هیات خود می باشند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی باتمام عوامل و نیروهای خود، تامین امنیت مردم را به عهده گرفته است و در ایام ماه محرم بخصوص روز های تاسوعا و عاشورای حسینی  ، امنیت دسته جات وهیئات وامنیت اجتماعی منازل و روان سازی ترافیک رابه عهده خواهد داشت وبه یاری خداوند به نحو احسن این وظیفه را به انجام خواهد رسانید.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشکر از آحاد مردم وهیئتها ودسته جات عزاداری از آنها در خواست دارد تا با خدمتگزاران خود در این نیرو همکاری نمایند تادر سایه امنیت و آرامش عزاداری باشکوهی برای سید و سالار شهیدان صورت پذیرد.

وی افزود:در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم عزاداری از تمامی ارگانها،روحانیون وائمه جماعات درخواست می نماییم تا طرح آموزش همگانی را اجرا وهمیار وهمکار پلیس باشند.

یوسلیانی بیان داشت:طبق دعوت به عمل آمده ،هیئتهای مذهبی در یک کارگروه مورد آموزش قرار گرفتندونکات ایمنی به آنها ابلاغ گردید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان گفت:جذب جوانان در هیئات مذهبی ومراقبت از خانواده ها ونظارت به پخت غذا  ورعایت موارد بهداشتی در آشپزخانه ها از دیگر نکاتی است که به آنان یاد آور می شویم و باید مراقب باشند تا مسائل خرافی وانحرافی ومسائلی که سبب تقرقه می شود وارد برنامه ها نگردد واز طرف مساجد وحسینیه ها وتکیه هارعایت حال همسایگان در نظر گرفته شود تا صدای بلند گوها وطبل و دهل ها برای همسایگان مزاحمت ایجاد  نکند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات