امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۰۴
کد خبر : 10162
چاپ خبر :
کارلوکاوچیو وارد تهران شد

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا وارد تهران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان،کارلو تاوچیو و علی کفاشیان صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال قرارداد همکاری امضا می کنند.

تاوچیو بعد از ورود به تهران در باره سفر به ایران گفت: آمدم تا پیشرفت زیادی را درروابط فدراسیون های دو کشور شاهد باشیم. ایران در رده بندی آسیااول است و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است ضمن اینکه می خواهیم دو کشور به هم نزدیک شده و آداب و رسوم یکدیگر را بهتر بشناسیم.

وی افزود: بازی های تیم ملی ایران را در جام جهانی 2014 دیدم، فوق العاده بود و حتی ایتالیا تا این اندازه خوب نبود. برای نتایج خوب تان در جام جهانی تبریک می گویم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.من بعد از جام جهانی همه چیز را در دست گرفتم و پس از تغییر مربی در 4بازی شاهد 4 پیروزی تیم ملی ایتالیا بوده ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در مورد باشگاههای این کشورگفت:درحال حاضر باشگاه های ایتالیا در خصوص مسائل مالی و هزینه ها برنامه ریزی می کنند و ما این مسئله را با فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) هماهنگ کردیم تا هر باشگاهی در ایتالیا بی خود و بی جهت هزینه نکند.

وی درباره اینکه آیا تیم های ملی فوتبال ایران وایتالیابرنامه ای برای بازی با یکدیگر دارند؟گفت:100 درصد این کار را می کنیم ما دو تمدن هستیم که هزاران سال تاریخچه داریم و دو کشور فرهنگی نزدیکی با هم دارند.بازی های تدارکاتی ازنوجوانان وجوانان آغاز می کنیم وسپس در رده های دیگر هم برنامه هایی داریم. من کل تاریخ شما را خواندم و بی نهایت از این موضوع خوشحالم.

وی در مورد اینکه آیا می توان به زودی شاهد حضور تیم های باشگاه های ایتالیا در ایران بود، گفت: فردا این درخت را می کاریم تا هرچه زودتر رشد کرده و بارور شود و سپس این نتایج را هم شاهد خواهید بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: آکادمی فوتبال ایتالیا 60 سال قدمت دارد و پروژه اصلی ما تعامل دراین خصوص و بحث ایجاد آکادمی فوتبال در ایران است. این قراردادها بسته می شود تا آکادمی فوتبال را رشد دهیم. البته غیر از اینکه این مسائل مربوط به فوتبال است یک مسئله قلبی نیزمحسوب می شود.

وی در پایان در مورد اینکه آیا بازیکنی از فوتبال ایران را می شناسد یا خیر، یادآور شد:چیزی که از ایران مشخص است این که همه ایران را با بازی هایی خوبی که درجام جهانی انجام داد می شناسند ضمن اینکه در دیدار مقابل آرژانتین بسیار خوب بودید.

منبع:ایرنا

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات