امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۲۹
کد خبر : 9847
چاپ خبر :
رییس شورای شهر گلپایگان

بزودی پارک بانوان در شهرستان ایجاد خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، محمدسعید طاهری معاون فرمانداری شهرستان گلپایگان، در چهارمین کارگروه بانوان وخانواده شهرستان ، که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌های امروز جوامع ناشی از تزلزل در بنیان خانواده‌ می باشد و همه باید تلاش کنیم تا با هم‌فکری در راستای استحکام بخشیدن به نهاد خانواده گام برداریم.

وی با بیان اینکه خانواده امیر المومنین حضرت علی (ع) الگوی مناسبی برای تمامی خانواده ها اعم از مسلمان وغیر مسلمان می باشد افزود : باید روابط وشیوه رفتاری این خانواده بزرگ که باعث فخر عالم بشیریت می باشند روز بروز وبیش از پیش تبین گردد و الگوی خانوادها وبخصوص زوج های جوان قرار گیرد.

طاهری ضمن اشاره به نقش بانوان در پیشگیری از اعتیاد  بیان کرد:مبارزه بامواد مخدر وراهکارهای پیشگیری از اعتیاد باید به صورت اجتماعی بیان و پیگیری گردد ودراین راستا جامعه هدف را باید هوشیار نمود وهشدارهای لازم در این زمینه باید بیان گردد ودستگاههای مرتبط در این زمینه به جد فعالیت وتلاش نمایند ودر کنار نشست های مختلف بحث مبارزه با مواد مخدر را نیز پیگیری نمایند.

وی ضمن تاکید بر ایجاد یک محیط مناسب جهت ورزش بانوان در شهرستان گفت : ورزش دوچرخه سواری توسط بانوان در سطح شهر به هیچ وجه مناسب شهرستان نیست وباید زیر ساخت های مناسب فراهم آیدتامکانی مناسب جهت ورزش های بانوان ایجاد گردد و نباید حریم ها شکسته شود ودر این رابطه مرجع عالی قدر شیعه حضرت ایت الله صافی در خصوص  دوچرخه سواری بانوان در سطح شهرستان اعلام موضع نمودند .

طاهری همچنین کمبود پزشک متخصص زنان وزایمان ودستگاههای سونوگرافی وماماگرافی در شهرستان را از دیگر مشکلات بانوان در شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم شبکه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به این کمبودها چاره ای بیاندیشد تا بانوان مجبور نباشند جهت درمان به شهرهای مجاور مراجعه نمایند و یا از ادامه درمان انصراف دهند.

علی فیروزی رئیس شورای شهرستان نیز در این جلسه ضمن گله مندی از عدم حضور دستگاههای مرتبط و پایه در خصوص مبارزه با مواد مخدر وبانیان اصلی در این کارگروه اظهار کرد :پشت سر هر مرد موفقی قطعا یک زن موفق قرار دارد و زنان هستند که کانون خانواده ها را گرم ومستحکم نگه می دارندوباعث پیشرفت آقایان می شوند.

وی بیان داشت:عده ای، عدم وجود مکانهای مناسب جهت فعالیتهای ورزشی بانوان در شهرستان را مطرح می نمایند و این در حالی است که با وجود فضاهای مناسب جهت ورزش بانوان ،  از ظرفیت ها ومکانهای فعلی موجود استفاده های لازم صورت نمی گیرد وبا عدم استقبال بانوان در استفاده از مکان های ورزشی روبرو هستیم.

علی فیروزی درخصوص ایجاد پارک بانوان گفت :طبق جلسات صورت گرفته شورای اسلامی شهر با شهرداری گلپایگان در صدد ساخت پارک مختص بانوان هستیم و تصمیم بر این شد تا زمان آماده سازی این پارک یکی از بوستانهای داخل  شهربه صورت موقت در اختیار بانوان قرار بگیرد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. گلپانا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    موفق باشید
    یا علی

دیدگاه شما

تبلیغات