امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۲۵
کد خبر : 9472
چاپ خبر :
سرپرست اداره ارشاد شهرستان گلپایگان

آماده ارائه هر گونه خدمات به هنرمندان جهت برپایی نمایشگاه می باشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  بیان گلپایگان ، هادی بیاتی سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان در حاشیه افتتاحیه اولین نمایشگاه تصویر سازی وطراحی شهلا خوبروکه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزارشد اظهار کرد : درراستای کمک به هنرمندان عرصه های مختلف ، اداره ارشاد اسلامی با تمام بضاعت و توانخود به هنرمندان ارائه خدمات خواهد نمودتا هنرمندان کارهای خود را به معرض دید عموم قرار دهند.

وی بیان داشت: پس از گذشت چندین سال این نمایشگاه دومین نمایشگاه انفرادی واختصاصی می باشد که در این نگارخانه برپاگردیده است.

هادی بیاتی عنوان کرد: با توجه به استقبال هنرمندان عرصه های مختلف ،اداره ارشاد اسلامی شهرستان درصدد فراهم نمودن امکانات وتجهیزات مختص نگارخانه  اعم از تابلوهای یک اندازه وسیستم نور پردازی مناسب ومطلوب می باشدواداره ارشاد اسلامی شهرستان آماده همیاری به هنرمندان به جهت برپایی هنرهای تجسمی ودیگر هنرها می باشد.

IMG_5158

شهلا خوبرو هنرمند عرصه طراحی وتصویر سازی ، نیز در مورد برپایی این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه حاصل صرف زمانی حدوداً سه سال می باشد که در معرض دید عموم وعلاقه مندان عرصه هنر قرار گرفته است.

وی بیان داشت :نوع تکنیک استفاده شده در این نمایشگاه تصویر سازی ذهنی وتعدادی نیزطراحی با استفاده ازمداد رنگ پاستل کجی می باشندوتعداد آثار معرفی شده در این نمایشگاه 31 اثرمی باشد.

وی افزود این نمایشگاه از 24 مهرماه لغایت 30مهرماه برای بازدید عموم آزاد می باشد و علاقه مندان می توانند صبحها از ساعت 9الی 12و  بعداز ظهرها از ساعت17تا 19 از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

لازم به ذکر است کلیه تابلوهای موجود در این نمایشگاه فروخته خواهد شدو علاقه مندان هنر نقاشی می توانند به جهت راهنمایی واطلاع بیشتر در خصوص آثاروانواع تکنیک های نقاشی در مدت زمان برپایی نمایشگاه در ساعات بعد از ظهراز راهنمایی ایشان در محل بر پایی نمایشگاه استفاده نمایند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات