امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۲۰
کد خبر : 9102
چاپ خبر :
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در دیدار با کامیونداران

پیگیری مطالبات مردم ، بخصوص قشر زحمت کش ناوگان حمل و نقل اصلی ترین برنامه دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سید محمد حسین میرمحمدی نماینده مجلس شورای اسلامی ، با حضور در شرکت حمل و نقل تعاونی کامیونداران شهرستان گلپایگان در نشستی صمیمانه با کامیونداران گلپایگان ، در رابطه با معضلات و مشکلات آنان به گفتگو پرداختند .

در ابتدای این جلسه علی اکبر محسنی رئیس شرکت حمل و نقل تعاونی کامیونداران گلپایگان ، به بیان مشکلات و خواسته های کامیونداران پرداخت و مساعدت نماینده شهرستان جهت حل آنها را در این زمینه شد.

وی تاسیس دفتر نوبت دهی به منظور ایجاد نظم و انضباط در این صنف را به عنوان اولین و مهمترین خواسته کامیونداران برشمرد و اظهار کرد : با تاسیس این دفتر بسیاری از مشکلات بوجود آمده برای کامیونداران حل و فصل خواهد شد.

عدم حضور پزشک در شهرستان ، جهت اخذ مجوز کارت سلامت برای کامیونداران ، سنوات بازنشستگی و عدم پرداخت آن به کامیونداران ، عدم توانایی مالی رانندگان در خارج نمودن خودروهای اسقاطی خود از ناوگان حمل و نقل از دیگر مشکلات پیش روی کامیونداران بود که توسط رییس تعاونی کامیونداران  بیان گردید.

وی با بیان اینکه شرکت حمل و نقل تعاونی کامیونداران  گلپایگان دارای سابقه ای 30 ساله می باشد و 445 عضو دارد افزود:  در سال 1374 زمینی با  بیش از صد هزار متر مربع در اختیار این تعاونی قرار گرفت و بدون هیچ کمکی از سوی سازمان ها و ارگان های دولتی و تنها با درآمد حاصل از  فروش بارنامه ها، این مکان بصورت فعلی آماده گردید.

پیگیری مطالبات مردم ، بخصوص قشر زحمت کش ناوگان حمل و نقل اصلی ترین برنامه دولت

در ادامه سید محمد حسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رانندگان حمل و نقل در فرآیند تولید و توزیع نقش بسزایی در رونق اقتصادی دارند.

وی اصلی ترین برنامه های دولت را پیگیری مطالبات مردم ، بخصوص قشر زحمت کش ناوگان حمل و نقل و تجهیز این ناوگان و رفع مشکلات بیمه ای آنها  برشمرد و گفت: این نشست در ادامه ی پیگیری و مطالبات انجمن تعاونی کامیون داران بوده و آنچه می بایست  از طریق ما و در تهران پیگیری شود صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد : بحث نظم و انضباط موضوع مهمی است و اگر خواستار پیشرفت در هر کار و برنامه می باشیم باید نظم کاری ایجاد گردد.

میرمحمدی در خصوص فراهم کردن شرایط برای حضور پزشک متخصص برای رفع مشکل کامیونداران در حوزه اخذ کارت سلامت خاطر نشان کرد: در این زمینه از طریق ما و آقای دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

نماینده گلپایگان در خصوص سنوات بازنشتگی کامیونداران تصریح کرد : بر اساس قانون تامین اجتماعی، تامین سنوات بازنشستگی بر عهده کارفرما می باشد و در خصوص رانندگان چون خود رانندگان بیمه کارفرما می باشند ، صندوق های بیمه ای باید خدماتی به آنها پرداخت نماید و من نیز این مشکل را پیگیری خواهم نمود.

میرمحمدی در خصوص تجهیز ناوگان حمل و نقل و خارج نمودن ماشین های اسقاطی گفت: تعاملاتی با وزارت راه و شهرسازی و بانک ها  در این خصوص صورت گرفته است تا خدماتی ارائه دهند که رانندگان بتوانند وسایل خود را تعویض و نوسازی نمایند.

وی در خصوص اصلاح نظام مالیاتی عنوان کرد : طرح هایی پیش بینی شده است که ارتباط بین مودی و ممیزی حذف خواهد شد و تمامی روند از طریق سیستم انجام خواهد گرفت و راه های فرار مالیاتی از این طریق حذف خواهد شد.

نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه در رابطه با معدن گدار سرخ گفت: مشکل حقوقی این مکان طبق رای نهایی رفع گردیده و اداره صنعت و معدن در حال واگذاری این معدن می باشد و امید است با اقدامات صورت گرفته شاهد راه اندازی مجدد این معدن باشیم.

 

IMG_4727

IMG_4740

IMG_4747

IMG_4755

IMG_4759

IMG_4761

IMG_4772

IMG_4775

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات