امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۷/۲۰
کد خبر : 9132
چاپ خبر :
میرمحمدی در همایش پلیس و اصناف

با هدایت رهبر معظم انقلاب و با همت مردم و مسئولین مشکلات را حل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان ، سید محمد حسین میر محمدی نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در همایش پلیس و اصناف که در تالار اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار گردید اظهار کرد : اصناف  نقش موثر و تعیین کننده ای را  در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایفا نمودند.

وی بیان کرد : امروز در جغرافیای اطراف ما نا امنی بیداد می کند و تنها جزیره ثبات و آرامش در منطقه وجود رهبری  و فرزانه  و سربازان ایشان در جمهوری اسلامی ایران می باشد.

میر محمدی در این جلسه به نقش تعاملی پلیس و اصناف در جامعه اشاره نمود وخاطر نشان کرد: این ویژگی باعث فرهنگ سازی در جامعه خواهد شد. داشتن اطمینان مردم به دو قشر اصناف و نیروی انتظامی و داشتن امنیت خاطر به این اقشار، باعث می شود مردم ارتباط بیشتری با آنان پیدا نمایند.

وی اصناف را فعالان چرخه اقتصادی خواند و بیان کرد بخاطر ارتباط مستقیم پلیس و اصناف با مردم ، در صورتی که این ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده باشد گام مثبتی را در جامعه ایفا می کند.

نماینده گلپایگان در خصوص حوزه مختص پلیس گفت: پلیس باید پلیس آموزش دیده ای باشد و بداند که چگونه باید با همه اقشار رفتار نماید.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه شهرستان در یک وضعیت مطلوب و خوبی می باشد و مسئولین خادم در حال خدمت به مردم می باشند و باید سعی کنیم ضمن برخورداری از این فرصت از مسایل حاشیه ای پرهیز نماییم .

میر محمدی در خصوص کمبود اعتبار در دستگاه های دولتی افزود: چالش بزرگی در این زمینه در همه دستگاه ها دیده می شود اما با تدبیر و با همت مردم و مسئولین و همچنین با هدایت رهبر معظم انقلاب به عنوان مرکز ثقل جهان اسلام از این چالش نیز عبور خواهیم کرد.

میرمحمدی با بیان اینکه ظرفیت و منابع انسانی خوبی در شهرستان گلپایگان وجود دارد، تاکید کرد: وضعیت مالی دولت دهم و یازدهم استمرار مشکلات مالی و اعتباری از سال‌های گذشته است ولی این سبب نمی‌شود که از حرکت بایستیم، بلکه باید با ظرفیت‌هایی که وجود دارد با حرکتی مستمر و با شتاب به پیش رویم و برای سربلندی و آبادانی کشور تلاش کنیم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: تمام عده و عُده بر علیه شیعه به کار بسته شده است و در صدد ضربه زدن به اسلام و شیعیان می باشند ولی کور خوانده اند که این چراغ خاموش شود زیرا برای این نظام خون های زیادی رفته است.

IMG_4808

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات